• Peykanielaheh@gmail.com
  • ۰
    سبد خرید
      هیچ محصولی در سبد خرید وجود ندارد.
    ۰
    سبد خرید
      هیچ محصولی در سبد خرید وجود ندارد.

    چگونه یک اینفلوئنسر اینستاگرام شویم ؟

    چگونه یک اینفلوئنسر اینستاگرام شویم؟

    اینستاگرام از زمان راه‌اندازی آن در اکتبر ۲۰۱۰ به یک انفجار رسانه‌های اجتماعی در سراسر جهان تبدیل شده است. اگر شما یکی از میلیون‌ها نفری هستید که به طور منظم در فید اینستاگرام خود اسکرول می‌کنند، احتمالاً با اصطلاح «اینفلوئنسر» آشنا هستید.

    اینفلوئنسرهای اینستاگرام چه کسانی هستند؟

    دقیقاً در نام آن وجود دارد. اینفلوئنسرهای اینستاگرام افراد معتبری هستند که با تبلیغ برندها و محصولات بر مخاطبان تأثیر می گذارند. داشتن یک اینفلوئنسر، محصول یا برندی را که مالک آن هستید، تبلیغ کند، فرصتی عالی برای افزایش آگاهی از برند، فروش قابل توجه، رشد پایه فالوور و استاندارد کردن کل استراتژی بازاریابی اینستاگرام شماست.
    اگر شما علاقه مند به تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر اینستاگرام هستید، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم. در این مقاله، شش نکته را به اشتراک می گذاریم که می توانید از آنها برای توسعه حرفه اینستاگرام خود استفاده کنید.

    • دور بوته نکوبید – علایق خود را مشخص کنید
    • یک بیوگرافی برجسته ایجاد کنید
    • به یک برنامه پست ثابت پایبند باشید
    • مخاطبان خود را درک کنید و آنها را به قلب رویکرد بازاریابی خود تبدیل کنید
    • از تگ ها و #هشتگ ها استفاده کنید
    • همکاری و ارتباط با برندهای موجود در دامنه خود

    چگونه یک اینفلوئنسر اینستاگرام شویم؟ دور بوته نکوبید – علایق خود را مشخص کنید

    دور بوته نکوبید - علایق خود را مشخص کنید

    برای رقابت در یکی از رایج‌ترین پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، مهم است که به یک جایگاه خاص پایبند باشید. کشف چیزهایی که به آن علاقه دارید، شما را به دورتر می برد و به شما کمک می کند که برجسته شوید.
    چه در حال ثبت کارهای روزمره خود باشید و چه از مکان های عجیب و غریب عکس می گیرید، داشتن یک مخاطب جذاب تمام چیزی است که برای همکاری برندها با شما نیاز دارید.

    چگونه تعامل مخاطب را ایجاد می کنید؟

    چسبیدن به موضوعی که به آن علاقه دارید و پایبندی به یک موضوع ثابت در پست‌هایتان به شما کمک می‌کند معتبر ظاهر شوید و مخاطبان گسترده‌تری را هدف قرار دهید. خواه تمرکز شما عکاسی در سفر، وبلاگ نویسی مواد غذایی، زیبایی، تناسب اندام یا مد باشد—هر چیزی که به یک موضوع قوی توجه کند و مخاطبان شما را هیجان زده کند، احتمالاً موفق خواهد بود.

    چگونه یک اینفلوئنسر اینستاگرام شویم؟ یک بیوگرافی عالی ایجاد کنید

    اکنون که جایگاه خود را ایجاد کرده اید، زمان آن رسیده است که جزئیات دقیق اکانت اینستاگرام خود را تغییر دهید. نکته مهمی که باید روی آن تمرکز کرد، ایجاد یک بیو است که فوراً توجه مردم را به خود جلب می کند. این اولین فرصت شما است که داستان خود را به گونه ای بیان کنید که مردم را مجذوب خود کند، علاقه را برانگیزد و آنها را ترغیب کند که محتوای شما را دنبال کنند. بنابراین، گام دوم برای تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر اینستاگرام، داشتن یک بیوگرافی قابل توجه و برجسته است.

    چگونه یک اینفلوئنسر اینستاگرام شویم؟ به یک برنامه پست ثابت پایبند باشید

    چگونه یک اینفلوئنسر اینستاگرام شویم

    بسیار خوب، وقت آن رسیده است که محتوای خود را منتشر کنید. هنگامی که شروع به برقراری ارتباط با مخاطبان خود کردید، ضروری است که آنها را به شبکه اینستاگرام خود بچسبانید. یکی از روش‌های آزمایش شده و واقعی این است که محتوا را به طور منظم و مکرر عمومی کنید. بسته به روند شما می‌تواند دو بار در هفته – مثلا دوشنبه و پنجشنبه – یا چهار بار در ماه باشد. کلید یک برنامه زمانبندی کامل پست داشتن تقویمی است که کار را برای شما انجام دهد.

    مخاطبان خود را درک کنید و آنها را به قلب رویکرد بازاریابی خود تبدیل کنید

    چگونه یک اینفلوئنسر اینستاگرام شویم

    رسانه های اجتماعی همه چیز درباره مردم است. نحوه تعامل با آنها و تشخیص علایق و ناپسندهای آنها اولین قدم برای جذب آنها به سمت برند شماست.

    تحقیقات انجام شده توسط Small Business Trends می گوید که 88٪ از مردم توصیه های یک تأثیرگذار را دنبال می کنند. با این اوصاف، برای اینکه به عنوان یک تأثیرگذار اینستاگرام موفق ظاهر شوید، شناخت جمعیت شناسی مخاطبان، نوع برندهایی که دنبال می کنند، تعامل آنها با انواع پست ها و موارد دیگر ضروری است. این فقط یک فید خبری نیست که مدام در آن جستجو می کنید، بلکه ارتباط و اعتماد دائمی است. چگونه آن را دریافت می کنید؟ پاسخ می دهد.
    یک حرکت ساده مانند لایک کردن یا پاسخ دادن به نظرات فالوورها، نوشتن پاسخ به آنها در DM آنها، دنبال کردن آنها و ارسال نظرسنجی در استوری اینستاگرام شما در ایجاد رابطه شما با مخاطبان موثر است.

    از تگ ها و #هشتگ ها استفاده کنید

    چگونه یک اینفلوئنسر اینستاگرام شویم

    هنگامی که به طور ارگانیک به تعداد معینی از فالوورها رسیدید و سطح مناسبی از مشارکت مخاطب را به دست آوردید، می توانید کار بر روی تبلیغ برند را شروع کنید. یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای شروع این است که برندهای مرتبط را روی عکس‌های خود برچسب بزنید تا در رادار آن‌ها قرار بگیرید. اگر خوش شانس باشید، برخی از برندها ممکن است پست هایی را که آنها را در آنها تگ کرده اید نشان دهند و دید بسیار خوبی به شما بدهد. همچنین می‌توانید مستقیماً از طریق DM با برندهایی که فکر می‌کنید مرتبط با جایگاه شما هستند ارتباط برقرار کنید.
    از سوی دیگر، هشتگ ها به جستجوی پست های شما کمک می کنند. مخاطبان خود را در نظر داشته باشید و هشتگ‌هایی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با موقعیت شما مطابقت دارند هنگام نوشتن شرح‌های خود. قانون سرانگشتی این است که استفاده از هشتگ خود را تحت کنترل نگه دارید. زیاده روی نکنید – به طور متوسط از 3 تا 5 هشتگ استفاده کنید، خطوط برچسب و کلمات سئو مرتبط با جایگاه خود را درج کنید و پست های جذابی ایجاد کنید.

    همکاری و ارتباط با برندهای موجود در دامنه خود

    چگونه یک اینفلوئنسر اینستاگرام شویم

    همکاری و تبلیغ متقابل دیگر اینفلوئنسرهایی که علایق مشابهی با شما دارند، راهی عالی برای جلب توجه است. ادغام مخاطبان به شما و همکارتان با دوبرابر توجه منفعت می رساند و در نتیجه مخاطبان کلی بیشتری برای هر دوی شما ایجاد می کند. با گذشت زمان، زمانی که روابط شما شروع به رشد می کند، در نهایت فرصت هایی برای همکاری پیدا خواهید کرد. این به شما امکان می دهد تا با جامعه بزرگتری از اینفلوئنسرها در منطقه مورد علاقه خود ارتباط برقرار کنید.

    کلام پایانی

    امیدواریم این نکات در شروع سفر شما به عنوان یک تأثیرگذار اینستاگرام مفید واقع شود. به یاد داشته باشید که موفقیت یک شبه به دست نمی آید. روز به روز با ثبات و صبر اتفاق می افتد. در ابتدا آسان نخواهد بود، اما ارزشش را دارد.
    در نظرات زیر به ما اطلاع دهید که از چه استراتژی هایی برای پیشرفت شغلی خود در اینستاگرام استفاده کرده اید. خوشحال می شویم از شما بشنویم.

    چگونه یک اینفلوئنسر اینستاگرام شویم

    ترجمه شده توسط سایت دریای شرق از سایت www.zoho.com
    کپی بدون ذکر نام و لینک سایت دریای شرق ممنوع است !

    About The Author