• Peykanielaheh@gmail.com
  • ۰
    سبد خرید
      هیچ محصولی در سبد خرید وجود ندارد.
    ۰
    سبد خرید
      هیچ محصولی در سبد خرید وجود ندارد.

    راهنمای انتخاب هشتگ مناسب

    راهنمای انتخاب هشتگ مناسب

    دو نوع برند (و افراد) وجود دارد. آنهایی که با اختصار و سنجیده هشتگ می کنند و آنهایی که دریچه ها را باز می کنند و اجازه می دهند سیل هشتگ ها هر محتوایی را که در شبکه های اجتماعی آپلود می کنند غرق کنند. در حالی که این دوگانگی باعث تحلیل جالب می شود، دستور کار ما در اینجا کمی کاربردی تر است. ما قصد داریم ببینیم که برند شما باید با #هشتگ ها در فضای رسانه های اجتماعی چه کاری انجام دهد.

    بدانید که پر کردن پست‌هایتان با هشتگ‌ها هیچ امتیاز بازاریابی برای برند شما به همراه نخواهد داشت. چشم انداز رسانه های اجتماعی در یک وضعیت دائمی متحول است .

    امروزه هشتگ ها ابزارهای ارتباطی مفیدی هستند که میلیون ها بحث روزانه را در مورد موضوعات مختلف ایجاد می کنند.. آنها همچنین به عنوان یک شاخص کار می کنند. زیرا هشتگ ها دارای URL های منحصر به فرد هستند و تمام توییت ها و پست های عمومی با استفاده از آن # خاص در صفحات عمومی ایندکس شده و بایگانی می شوند.

    اکنون که اصول اولیه را پوشش داده‌ایم، وقت آن رسیده است که برخی از تم‌های هشتگ را بررسی کنیم که می‌توانند به برند شما کمک کنند تا محتوای هدفمند تولید کند و امیدواریم به استراتژی اجتماعی شما اضافه شود.

    راهنمای انتخاب هشتگ مناسب : برچسب های صنعت

    به‌عنوان برندی که چند وجهی بی‌پایان رسانه‌های اجتماعی را کشف می‌کند، باید هشتگ‌هایی را پیدا کنید که به افزایش محتوای شما کمک می‌کنند.

    رسانه های اجتماعی به همان اندازه که به مصرف کنندگان تعلق دارند به برندها نیز تعلق دارند. شما باید دائماً جلوتر از بازی باشید، زیرا شما هستید که قوانین را شکل می دهید. منظور ما این است که دانستن اینکه کدام هشتگ ها در این هفته در رسانه های اجتماعی محبوب هستند، کافی نیست. برای یک برند، استفاده از هشتگ ابتدا با شناخت خود شروع می شود. در مورد آن فکر کنید—از کسب و کارهای کوچک ، تا شرکت‌های لوکس و طراحی داخلی که #دکور خانه را محبوب می‌کنند. کسب‌وکارها به دنبال سرنخ‌های مناسب هستند، نه هر سرنخ.

    از خود بپرسید که آیا با مخاطبان درست صحبت می‌کنید یا خیر.

    وقت آن است که از پرتاب هشتگ های تصادفی محبوب در پست های خود دست بردارید و امیدوار باشید که آنها این کار را انجام دهند. به دنبال برچسب های خاصی باشید که با صنعت شما مطابقت داشته باشد و به مخاطبان شما برسد.

    راهنمای انتخاب هشتگ مناسب : برچسب های همیشه سبز

    در واقع، اگر نگاهی به 100 هشتگ برتر استفاده شده در پلتفرم ها بیندازید، به دو دلیل اصلی با تعداد زیادی از برچسب های همیشه سبز مواجه خواهید شد:

    آنها جهانی هستند . در حالی که آنها به یک موضوع پایبند هستند، هیچ زمینه ای وجود ندارد که این برچسب ها با آن پیوند خورده باشند – و این باعث می شود ماهیت جهانی داشته باشند.

    استفاده از آن‌ها آسان است . برخی از هشتگ‌ها قابلیت یادآوری و استفاده مجدد آسان دارند، به همین دلیل است که هشتگ‌های همیشه سبز حتی وجود دارند. بزرگترین دلیل این امر این است که آنها هنوز هم سال ها از زمان شروع به کار استفاده می شوند، بدون ماندگاری.

    روزهای تقویم

    ما معتقدیم این ایده که اگر کاری جالب انجام می‌دهید، خوب است که آن را با جهان به اشتراک بگذارید، شایستگی دارد. چه از طریق یک عکس باشد و چه فقط یک هشتگ، این چیزی است که باعث می شود دنیای رسانه های اجتماعی کار کند. برای برندها، همگامی با تعطیلات به معنای چیزی فراتر از احساس گرم است – زمان ایجاد علاقه در کسب و کار شماست.

    این بهترین چیز در مورد هشتگ های روز تقویم است ! چه برندی باشید که کاملاً بی‌ایده باشد و چه کسی که استراتژی رسانه‌های اجتماعی را میخکوب می‌کند.

    کمپین ها، علل، و برچسب های رویداد

    اگر یک برند در رسانه های اجتماعی هستید، این ها هشتگ های شما هستند. از ایجاد هشتگ های جذاب و جالب برای کمپین های بازاریابی خود گرفته تا ابراز همبستگی برای هدفی که در حال حاضر در رسانه های اجتماعی موج می زند . کارهای زیادی می توانید انجام دهید تا برند خود را روی نقشه قرار دهید. تنها قانون طلایی که باید از آن پیروی کرد این است: باید در چارچوب اهداف کلی بازاریابی شما قرار گیرد.

    و در حالی که همه اینها با ایجاد یک تصویر برند خوب مرتبط است، به یاد داشته باشید که همیشه در مورد آن جدی باشید.

    با این اوصاف، تماشای روندهای روزانه خود را به یک نکته مهم تبدیل کنید.

    و اگر برندی هستید که از رویدادها یا کنفرانس‌ها توییت می‌کنید، بیشتر از پست‌های به‌روزرسانی رویداد کلیشه‌ای که به راحتی در صفحه رویداد رسمی یافت می‌شوند، انجام دهید. چیزی مفید برای گفتن پیدا کنید، یا به چیزی عجیب، مشاهده‌ای یا حتی الهام‌بخش اشاره کنید! این نوع محتوا تا حد زیادی در تبدیل شدن به یک افسانه رسانه های اجتماعی کمک می کند.

    برچسب های مکالمه

    اجازه ندهید عنوان شما را گیج کند. هشتگ مکالمه این است که چگونه می توانید عضله بازاریابی رسانه های اجتماعی خود را منعطف کنید – زیرا تسلط بر هشتگ مکالمه به معنای تسلط بر هنر چیت چت است. این می‌تواند هر چیزی باشد، از ایجاد پاسخ‌های شوخ‌آمیز به توییت‌ها یا ذکر نام تجاری شما، تا شروع گفتگو با مخاطبان در مورد یک موضوع .

    یک هشتگ معمولی که به صورت هوشمندانه در توییت شما قرار داده می شود واقعاً می تواند کارهای زیادی انجام دهد. می تواند:
    گفتگوی رسانه های اجتماعی خود را بسازید
    برند خود را انسانی کنید

    البته، تگ‌های مکالمه شما می‌توانند فعالیت‌های هدفمند و برند محور بیشتری داشته باشند. به عنوان مثال، هشتگ #AskTheExperts توسط بسیاری از برندهای مختلف، در سراسر عمودی، استفاده می شود که می خواهند با مخاطبان خود در زمان واقعی درگیر شوند.

    نکته مهمی که باید به خاطر داشته باشید این است که فقط در صورتی باید از یک روند استفاده کنید که بدانید می‌توانید به هشتگ ارزش اضافه کنید، نه اینکه صرفاً به نویز اضافه کنید.

    راهنمای انتخاب هشتگ مناسب

    راهنمای انتخاب هشتگ مناسب

    ترجمه شده توسط سایت دریای شرق از سایت www.zoho.com
    کپی بدون ذکر نام و لینک سایت دریای شرق ممنوع است !

    About The Author