• Peykanielaheh@gmail.com
  • ۰
    سبد خرید
      هیچ محصولی در سبد خرید وجود ندارد.
    ۰
    سبد خرید
      هیچ محصولی در سبد خرید وجود ندارد.

    نحوه ورود به صفحه کاوش اینستاگرام

    نحوه ورود به صفحه کاوش اینستاگرام

    اگر شما یک بازاریاب رسانه های اجتماعی هستید، اینستاگرام احتمالاً جایی در بالای ذهن شماست. با وجود بسیاری از برندها در پلتفرم، که هر کدام محتوای منحصر به فرد خود را آپلود می کنند، فکر کردن به راه هایی برای به حداکثر رساندن دسترسی خود برای شما ضروری است.

    اینجاست که صفحه کاوش اینستاگرام می تواند به شما کمک کند. قرار گرفتن در صفحه کاوش یک راه مطمئن برای افزایش دید گسترده پست‌هایتان است و یک جلوه ویروسی ایجاد می‌کند که در مدت زمان کوتاهی به شما یک عکس جذاب از تعامل می‌دهد. متأسفانه، هیچ راه قطعی برای حضور در این صفحه وجود ندارد. با این حال، با کمی کار، می توانید حداقل شانس پایان یافتن پست خود را در صفحه افزایش دهید.

    اما قبل از پرداختن به همه اینها، یک سوال وجود دارد که باید به آن پاسخ دهیم.

    صفحه کاوش اینستاگرام چیست؟

    صفحه کاوش اینستاگرام جایی است که اینستاگرام محتوا را برای کاربران خود مدیریت می کند. هر کاربر محتوای متفاوتی را در صفحه کاوش خود می بیند و این بر اساس پست هایی است که دوست دارد و افرادی که دنبال می کنند. به عبارت ساده، این مجموعه ای از پست هایی است که اینستاگرام فکر می کند ممکن است از آنها لذت ببرید.

    اینستاگرام می گوید که بیش از 50 درصد از کاربران آن از صفحه کاوش استفاده می کنند. و این افراد زیادی هستند. اینستاگرام بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارد، به این معنی که 500 میلیون کاربر به طور فعال صفحه کاوش را بررسی می کنند.

    اما اینستاگرام چگونه تصمیم می گیرد که کدام پست در صفحه نمایش داده شود؟ این توسط الگوریتم آنها تعیین می شود، و آنها مواردی مانند:

    • پست هایی که افرادی که دنبال می کنید لایک کرده اند
    • پست هایی با تعامل بالا
    • پست‌هایی از حساب‌هایی مشابه حساب‌هایی که قبلاً دنبال کرده‌اید

    تقریباً در اواسط سال 2019، اینستاگرام صفحه کاوش خود را بازنگری کرد. آنها فیلترهایی را به بالای صفحه اضافه کردند تا کاربران بتوانند محتوای خاصی را پیدا کنند که از آن لذت می برند. آنها همچنین دو فیلتر خاص را برای نمایش اول پین کردند: IGTV و Shop. پس از آن کانال‌های موضوعی خاص دنبال می‌شود و اینستاگرام نیز برای برخی از حساب‌ها استوری‌ها را در صفحه کاوش منتشر کرده است.

    مزایای قرار گرفتن در صفحه کاوش

    در حال حاضر، باید مشخص باشد که ورود به صفحه کاوش یک مزیت آشکار دارد – افراد بیشتری محتوای شما را خواهند دید. این به نوبه خود می تواند مزایای مرتبط دیگری را به شما بدهد:

    • مشارکت بیشتر در پستی که در صفحه کاوش نشان داده شده است، زیرا اکنون افراد بیشتری می توانند محتوای شما را ببینند.
    • افزایش فالوورها، زیرا افرادی که نمایه شما را از صفحه کاوش بررسی می کنند، اگر محتوای شما را دوست داشته باشند، ممکن است شما را دنبال کنند.
    • افزایش تعامل در تمام پست های آینده، به دلیل این دنبال کنندگان جدید.
    • با CTA های مناسب، تبدیل های بیشتر.

    نحوه ورود به صفحه کاوش اینستاگرام: زمانی که افراد فعال هستند پست کنید

    یکی از بهترین نکات اینستاگرامی که می شنوید این است که در زمان هایی که فالوورهای شما فعال هستند پست بگذارید. این توصیه عالی است زیرا الگوریتم اینستاگرام به موقع بودن را به عنوان یکی از عوامل دیده شدن پست ها در اولویت قرار می دهد.

    این بدان معنی است که اگر پست شما کاملاً جدید باشد، در فیدهای دنبال کنندگان شما نشان داده می شود. و اگر بتوانید زمان پست‌های خود را تا زمانی که فالوورهای شما فعال‌تر هستند، تنظیم کنید، احتمالاً تعامل بیشتری خواهید داشت، که کلید ارسال پست‌های شما به صفحه کاوش است.

    و خوشبختانه، فهمیدن اینکه چه زمانی فالوورهای شما بیشتر فعال هستند، کار سختی نیست. اگر یک حساب تجاری اینستاگرام دارید، می‌توانید به بخش مخاطبان در تب Insights بروید و می‌توانید ببینید چه زمانی فالوورهای شما چه ساعتی و چه در روز بیشترین فعالیت را دارند.

    از طرف دیگر، می توانید از یک ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی استفاده کنید که این تجزیه و تحلیل ها را برای شما فراهم می کند. برای مثال، Zoho Social می‌تواند از داده‌های تعامل گذشته برای برند شما استفاده کند و سپس بهترین زمان‌ها را برای پست بعدی‌تان پیش‌بینی کند، همراه با درصد فالوورهای شما که احتمالاً در آن زمان آنلاین هستند.

    نحوه ورود به صفحه کاوش اینستاگرام

    نحوه ورود به صفحه کاوش اینستاگرام: نوع پست هایی را که مخاطبان شما دوست دارند را دریابید

    برای ایجاد یک پست موفق، کافی نیست که فقط زمانی که مخاطبان شما آنلاین هستند پست می گذارید. شما باید مطمئن شوید که محتوای جالب و مفیدی را نیز ارسال می کنید. این زمانی است که می‌توانید بیشترین تعامل را داشته باشید، بنابراین احتمال اینکه پست شما در صفحه کاوش اینستاگرام برجسته شود بیشتر است.

    به نوع پست هایی که بیشترین تعامل را برای شما به همراه دارند، به خوبی توجه کنید. آیا مخاطبان شما ویدیوها را بیشتر از تصاویر دوست دارند؟ آیا آنها محتوای خنده دار را دوست دارند یا محتوای الهام بخش؟ اگر بتوانید به این سوالات پاسخ دهید، به اطلاعات کافی مجهز خواهید شد تا بهترین نوع پست ها را در بهترین زمان برای مخاطبان خود ایجاد کنید. و این تقریباً مشارکت در پست های شما را تضمین می کند.

    ابزار تجزیه و تحلیل خود اینستاگرام نیز این کار را بسیار ساده تر می کند. در بخش پست‌ها در Insights، می‌توانید بهترین پست‌ها/داستان‌ها را بر اساس معیارهای مختلف – تعامل، دسترسی، برداشت‌ها، و غیره مرتب کنید. به یک الگو توجه می‌کنید؟ عالی! اکنون می توانید از این اطلاعات برای ایجاد پست های بهتر برای برند خود استفاده کنید.

    و فراموش نکنید که با استفاده از ابزار مدیریت رسانه‌های اجتماعی، می‌توانید بینش‌های مشابهی را در مورد پست‌ها و تعامل خود به دست آورید.

    نحوه ورود به صفحه کاوش اینستاگرام : از پست هایی که قبلاً در صفحه کاوش هستند بیاموزید

    ترفندی که واقعاً می تواند برای شما کارساز باشد این است که به پست هایی نگاه کنید که قبلاً در صفحه کاوش شما ظاهر می شوند. اگر حساب‌های اینستاگرام را دنبال می‌کنید یا با پست‌هایی مرتبط با صنعت خود درگیر می‌شوید، صفحه کاوش شما اطلاعات زیادی در مورد اینکه الگوریتم اینستاگرام به چه نوع محتوایی توجه می‌کند، و مخاطبان احتمالی شما چه نوع محتوایی را دوست دارند ببینند به شما می‌دهد. .

    اگر پستی را در صفحه کاوش مشاهده کردید که هیچ ربطی به صنعت شما ندارد، به احتمال زیاد دارای تعامل بسیار خوبی است. به یاد داشته باشید، از هر پستی که در صفحه کاوش نشان داده می شود، چیزی برای یادگیری وجود دارد. با دقت به آنها نگاه کنید، سپس به این فکر کنید که چگونه می توانید برخی از این عناصر را در پست های خود بگنجانید.

    4) از فرمت IGTV و پست های قابل خرید استفاده کنید

    این یک واقعیت شناخته شده است که ویدیوها بهترین محتوا در تمام رسانه های اجتماعی هستند. بنابراین جای تعجب نیست که اینستاگرام فرمت IGTV خود را به شدت تحت فشار قرار می دهد. آنها حتی یک آکادمی IGTV در لندن راه اندازی کرده اند تا به سازندگان محتوا کمک کند تا از این ویژگی استفاده بهتری کنند.

    استفاده از فرمت IGTV می تواند به خوبی کار کند، زیرا IGTV دارای بخش جداگانه ای در صفحه کاوش است و همچنین درست در بالا پین شده است. ایجاد محتوای IGTV می تواند فراخوان خوبی برای برند شما باشد، زیرا بدیهی است که الگوریتم اینستاگرام در سال های آینده این نوع محتوا را سخت تر خواهد کرد.

    و اگر به دنبال نکاتی در مورد اینکه چگونه می توانید بهترین استفاده را از IGTV برای برند خود داشته باشید، راهنمای ما را بررسی کنید!

    مشابه IGTV، پست‌های قابل خرید نیز به بالای صفحه کاوش پین می‌شوند. اگر یک شرکت B2C هستید، این به ویژه برای تجارت شما عالی است. با این حال، رقابت زیادی از سوی برندهای دیگر در این نوع پست‌ها وجود دارد، بنابراین باید مطمئن شوید که یک پست عالی ایجاد کرده‌اید و آن را در زمان مناسب برای بیشترین تعامل منتشر کنید.

    5) از تگ ها و هشتگ های موقعیت مکانی استفاده کنید

    تگ ها و هشتگ های موقعیت مکانی ابزارهای بسیار قدرتمندی در اینستاگرام هستند. آنها یک راه عالی برای اطمینان از اینکه پست‌های شما توسط افراد بیشتری در کانال قابل شناسایی است، به این معنی است که می‌توانید فوراً به افرادی دسترسی پیدا کنید که (هنوز) بخشی از شبکه شما نیستند.

    و هنگامی که از آنها استفاده می کنید، مطمئن شوید که فقط از برچسب هایی استفاده می کنید که مربوط به پست هستند، تا از هرزنامه به نظر نرسید. استفاده از برچسب‌ها می‌تواند به میزان قابل توجهی تعاملی را که پست‌های شما دریافت می‌کنند افزایش دهد و در نتیجه شانس شما را برای برجسته شدن در صفحه کاوش افزایش دهد.

    6) از فراخوان ها برای اقدام استفاده کنید

    در حال حاضر، همه ما درک کرده‌ایم که کلید ورود به صفحه کاوش از طریق تعامل بیشتر در پست‌های شماست. یکی از بهترین راه‌ها برای اطمینان از آن، تشویق مستقیم مخاطبان خود به تعامل با پست‌های شما از طریق استفاده از فراخوان‌ها برای اقدام (CTA) است.

    سوالاتی را در کپشن های خود بگنجانید تا فالوورهای شما بتوانند در نظرات به آنها پاسخ دهند و بدین ترتیب گفتگو با شما آغاز شود. حتی می توانید مستقیم باشید و از فالوورهای خود بخواهید که دوستان خود را در پست های شما لایک کنند، به اشتراک بگذارند یا تگ کنند. این یک استراتژی عالی برای مسابقات یا هدایایی است که برند شما ممکن است بخواهد اجرا کند.

    صرفاً درخواست از مخاطبان خود برای تعامل با پست‌های شما، گاهی اوقات می‌تواند تأثیر زیادی بر تعامل داشته باشد و می‌تواند شانس شما را برای برجسته شدن در صفحه کاوش افزایش دهد.

    برای اطلاعات بیشتر راهنمای ما در مورد CTA ها را بررسی کنید!

    ۷) با اینفلوئنسرها کار کنید

    در نهایت، برند شما ممکن است همکاری با اینفلوئنسرها در صنعت یا در جایگاه خاص برند شما را نیز در نظر بگیرد. این یک راه عالی برای افزایش دسترسی و جذب مخاطبی است که تأثیرگذار شما قبلاً پرورش داده است. این تعامل اضافی می تواند به شما کمک کند تا مطمئن شوید که پست شما در صفحه کاوش نمایش داده می شود.

    پست‌ها را هم در صفحه خود و هم در صفحه اینفلوئنسر تبلیغ کنید و سپس محتوای ایجاد شده توسط اینفلوئنسر را برای پست‌های بعدی نیز تغییر دهید.

    برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ، به راهنمای ما مراجعه کنید!

    با استفاده از نکاتی که در بالا توضیح دادیم، باید بتوانید به اندازه کافی در پست های خود مشارکت داشته باشید تا در نهایت در صفحه کاوش اینستاگرام ظاهر شوید. و برای کمک بیشتر در این زمینه، راهنمای ما در مورد تعامل را برای نکات و ترفندهای اضافی بررسی کنید!

    از چیزی که از قلم انداخته ایم اطلاع دارید یا می خواهید چیزی اضافه کنیم؟ در نظرات زیر به ما اطلاع دهید و مطمئناً با شما در تماس خواهیم بود!

    ترجمه شده توسط سایت دریای شرق از سایت www.zoho.com
    کپی بدون ذکر نام و لینک سایت دریای شرق ممنوع است !

    About The Author