نحوه افزایش فالوور توییتر
توییتر جدا از اینکه مکانی برای پیگیری امور جاری است، یک پلت فرم بازاریابی قدرتمند نیز هست. اکثر بازاریابان B2B برای تعامل با مخاطبان و رشد کسب و کار خود به توییتر به عنوان شبکه اصلی خود متکی هستند. در حالی که یکی از مهم ترین پلتفرم ها برای بازاریابی رسانه های اجتماعی است، رقابت سخت است و دامنه توجه مخاطبان شما کوتاه است.
“پس چند فالوور توییتر دارید؟” این سوالی است که برای برندها وسوسه انگیز است که آن را کنار بگذارند. تعداد فالوورهای بیشتر نه تنها به معنای نفوذ بیشتر در صنعت شماست، بلکه به معنای صحبت کردن و ارتباط محتوای شما با مخاطبان است. در اینجا یک راز شناخته شده وجود دارد: توییتر مسلماً سادهترین پلتفرم رسانه اجتماعی برای افزایش مخاطبان شما از صفر است.
بنابراین چطور اینکار انجام میدی؟ در این پست، نحوه افزایش فالوورهای توییتر خود را در 11 مرحله مورد بحث قرار خواهیم داد . بهترین بخش این است که آنها کاملا رایگان هستند. بیایید شیرجه بزنیم!
مرتب توییت کنید
توییتر یک نمونه مجازی از دنیایی است که به سرعت در حال تحول است. این بدان معناست که شما فقط برای مدت کوتاهی توجه فالوورهای خود را دارید. به همین دلیل است که اگر میخواهید این مخاطبان را درگیر کنید، اغلب توییت کردن ضروری است.
در اینجا سؤال بعدی مطرح می شود: هر چند وقت یکبار باید توییت کنید؟ در حالی که فاصله زمانی دقیقی وجود ندارد، طبق CoSchedule، تعداد ایده آل برای به حداکثر رساندن تعامل چیزی بین سه تا هفت توییت در روز است.
با توجه به سرعت حرکت پلتفرم با روندهای روزانه در محتوا، برندها می توانند با توییت های بیشتری نسبت به رزرو شدن، شعله ور شوند. برخی از برندها 20 برابر بیشتر از رقبای خود توییت می کنند. بنابراین تحقیق و تجزیه و تحلیل رقبا برای یافتن مقدار مناسب برای تجارت شما مهم است. به جای صرف این زمان برای تبلیغ خود، که به طور بالقوه میتواند فالوورهای شما را از خود دور کند، توصیه میکنیم روی محتوایی تمرکز کنید که ارزش و مقداری برای آنها مفید باشد. اگر این رویکرد را در پیش بگیرید، در تولید انواع مختلف محتوا، اعم از اینکه مقالههای خبرساز، وبلاگهای پر سر و صدا، آمار مرتبط و موارد دیگر را توییت میکنید، امکانات بیپایانی است.
در ارتباط ماندن با جامعه ما ضروری است، و اکثر برندهای بزرگ و بازاریابان می دانند که بهترین راه برای ایجاد یک برند ایجاد یک جامعه در پشت آن است.
توییت کردن در تعطیلات آخر هفته مفید است زیرا برندها در تعطیلات آخر هفته نسبت به روزهای هفته تعامل بیشتری دارند. توییت کردن مداوم کلید جذب فالوورهای بیشتر است. اگر همگامی با توییتهای مداوم را سخت میدانید، بهترین کاری که میتوانید انجام دهید این است که از قبل توییتها را با استفاده از برخی از بهترین ابزارهای توییتر برنامهریزی کنید.
در حالی که توییت کردن اغلب به شما کمک می کند فالوورهای خود را به دست آورید، زمانی از روز که توییت می کنید نیز مهم است. انفجار توییت های شما زمانی که مخاطبان شما فعال نیستند هیچ کمکی نخواهد کرد. میتوانید با استفاده از ابزارهایی که ویژگی برنامهریزی هوشمند را ارائه میدهند، زمان بیشتری را برای مخاطبانتان دنبال کنید.
بهترین توییت خود را پین کنید
شما زمان کمی (به معنای واقعی کلمه فقط چند ثانیه) برای تحت تاثیر قرار دادن مخاطبان خود در رسانه های اجتماعی خواهید داشت. بنابراین، مهم است که بهترین محتوای ممکن را به نمایش بگذارید. یکی از ساده ترین ترفندها این است که بهترین توییت خود را پین کنید تا در بالای نمایه شما قابل مشاهده باشد. پین کردن بهترین محتوای شما به این معنی است که هر کسی که از نمایه توییتر شما بازدید می کند فوراً آن را می بیند. همچنین می توانید پیوندی به توییت پین شده خود اضافه کنید تا ترافیک بیشتری را افزایش دهید. شما کلیک های بیشتری دریافت خواهید کرد و در برخی موارد می توانید ثبت نام محصول را بسته به صفحه فرود افزایش دهید.
محتوای توییت پین شده باید برای مخاطبان شما ارزش بیافزاید، بنابراین هر کسی که نمایه توییتر شما را باز میکند بتواند فوراً چیز مفیدی را برای آنها ببیند و شانس بیشتری برای تبدیل شدن آنها به فالوورهای شما وجود دارد.
مطالب بصری بیشتری ارسال کنید
آیا از خود پرسیده اید که چرا مردم زمان بیشتری را در اینستاگرام می گذرانند؟ زیرا یک پلت فرم اجتماعی پر از تصاویر است. مشخص است که توییتهایی که حاوی تصاویر بصری هستند، دسترسی، اشتراکگذاری و بازتوییتهای بهتری نسبت به آنهایی که فاقد آنها هستند، خواهند داشت.
در حالی که ارسال توییتهای متنی ضرری ندارد، برندها باید تلاش کنند تا تصاویری را به همراه توییتهای خود اضافه کنند، زیرا تصاویر حتی توجه اسکرولکنندههای سریال را به خود جلب میکنند. حتی یک توییت ساده با پیشنمایش بصری بیشتر میتواند کلیکهای بیشتری به دست آورد.
رشد مخاطبان در پلتفرمهایی مانند Clubhouse و Discord – و همچنین با معرفی پلتفرمهای اجتماعی بزرگ مانند توییتر که فضاهای توییتر خود را معرفی میکنند – به نظر میرسد که رسانههای اجتماعی مبتنی بر صوتی اینجا هستند و احتمالاً چیز بزرگ بعدی خواهد بود!
این یک رویه رایج برای برندها شده است که توییتهای خود را با میمها یا GIF ترکیب کنند و این توییتها تعامل بیشتری را از سوی مخاطبان خود جلب میکنند.
به عنوان مثال، مخاطبان Apple TV به فیلم ها و سریال های تلویزیونی علاقه مند هستند. بنابراین، بسیاری از میم های آنها در توییتر دارای ارجاعات فیلم و سریال هستند که با مخاطبان آنها طنین انداز می شود.
از هشتگ ها استفاده کنید
هشتگ ها تقریباً مانند SEO برای توییت های شما هستند. آنها آنها را قابل جستجو می کنند و به مردم کمک می کنند آنها را در میان دریای توییت هایی که هر دقیقه ارسال می شود پیدا کنند. از هشتگهای مرتبط در توییتهای خود استفاده کنید تا تعامل بیشتری داشته باشید – توییتر توصیه میکند از بیش از دو هشتگ در هر توییت به عنوان بهترین روش برای دستیابی به دسترسی و تعامل بهتر استفاده نکنید.
بسیاری از برندها در بازاریابی دهان به دهان موفق بوده اند و به کمپین های ویروسی با تعداد زیادی محتوای تولید شده توسط کاربر دست یافته اند که حتی افراد مشهور به این روند ملحق می شوند. به عنوان مثال، ایده کمپین کوکاکولا “به اشتراک گذاری یک کولا” دعوت از مردم برای به اشتراک گذاشتن یک بطری کوکاکولا با عزیزانشان بود. در نتیجه، توییتر پر از محتوای تولید شده توسط کاربران برای کوکاکولا شد. به نظر می رسید که مردم از سراسر جهان واقعاً #ShareAcoke کرده اند. بنابراین، بطری برای هر ورودی شخصی سازی شد. در اینجا یکی از این نمونه ها وجود دارد.
همچنین می توانید هشتگ های مرتبط را به بیو خود اضافه کنید و نمایه توییتر خود را قابل جستجوتر کنید. برای مثال، Zoho Social خودمان یکی از راهحلهای نرمافزار مدیریت رسانههای اجتماعی پیشرو است، و #مدیریت رسانههای اجتماعی را در بیو خود اضافه کردیم تا افرادی که محتوای مدیریت رسانههای اجتماعی را جستجو میکنند، بتوانند نمایه ما را پیدا کنند.
در هنر نامزدی مسلط شوید
میتوانید توییتهای خود را بهطور کامل برای بهینهسازی تعامل برنامهریزی کنید، اما مطمئن شوید که حساب شما به نظر نمیرسد که توسط یک ربات مدیریت میشود. به طور منظم از طریق ریتوییت ها، منشن ها و با پاسخ دادن فوری به توییت های ذکر شده خود، با سایر کاربران در ارتباط باشید.
در حین تعامل با سایر برندها، پاسخی متفکرانه بنویسید زیرا باعث افزایش اعتبار می شود و تعدادی دنبال کننده برای شما به دست می آورد. افزودن دیدگاه خود به یک توییت جالب، راه عالی دیگری برای جلب توجه فالوورهای حساب های دیگر است.
نحوه افزایش فالوور توییتر : بهینه سازی یک نمایه ستاره ای توییتر
به نظر کار آسانی است؟ در واقع اینطور است، با این حال بسیاری از ما با وجود اینکه یکی از بهترین راه ها برای به دست آوردن فالوور رایگان است، روی بیوگرافی خود تمرکز نمی کنیم. دیده شدن در فضای رقابتی مانند توییتر سخت است، اما اگر ارائه یک توییت مرتبط و ویروسی تنها چیزی است که روی آن تمرکز میکنید و به پیامدهای آن فکر نمیکنید، هیچ فایدهای برای ارسال آن وجود ندارد. توییت. هنگامی که یک پاسخ متفکرانه به یک برند را توییت می کنید و آن توییت به افراد بیشتری دسترسی پیدا می کند، اولین پاسخ کاربر معمولاً بررسی نمایه توییتر شما است. نمایه باید واضح باشد که شامل سه مرحله اساسی است:
- عکس پروفایلی که به درستی نشان دهنده برند شما باشد
- هشتگ های مرتبط و کلمات کلیدی صنعت
- طعم شخصیت یا برند خود را بچشید
برای مشاهده مشخصاتی که همه این معیارها را بررسی می کند، نمایه Pam Moore متخصص بازاریابی را در زیر بررسی کنید.
به طور مشابه، رند فیشکین نمایه تمیزی دارد که حتی اطلاعاتی در مورد تعداد دفعات توییت کردنش دارد.
نحوه افزایش فالوور توییتر : تعامل اجتماعی
همانطور که قبلا ذکر شد، تعامل مکرر با سایر کاربران – به ویژه رهبران صنعت – از طریق توییت کردن پاسخهای متفکرانه دقیق، راهی عالی برای جذب دنبالکنندگان واقعیتر است. حتی ممکن است یک فالو-بک دریافت کنید، که ممکن است منجر به این شود که آنها در نهایت توییت های شما را برای دنبال کنندگان خود بازنشر کنند.
مسابقات را اجرا کنید
چه کسی یک بازی را دوست ندارد؟ ساده ترین راه برای تعامل کاربران با توییت های شما، اجرای یک مسابقه است. این بدان معنا نیست که شما باید جایزه بزرگی بدهید—حتی می توانید مسابقه سرگرم کننده ای برگزار کنید و تخفیف یا آزمایش خدمات ارائه دهید. در مثال زیر، Lay چیزی بیش از یک کیسه رایگان از تراشه های جدید خود ارائه نداد.
همیشه می توانید با ایده های ساده شروع کنید:
- از مردم بخواهید تصاویر را با هشتگ های خاص توییت کنند
- یک بازی حدس زدن ساده را شروع کنید
- مسابقه کپشن را شروع کنید
نحوه افزایش فالوور توییتر : ایجاد لیست های توییتر
لیست توییتر فقط یک لیست تنظیم شده از حساب های توییتر است که معمولاً بر اساس یک موضوع خاص است. این یک راه عالی برای تعامل با کاربران است و به شما کمک می کند تا فالوورهای خود را بدون تلاش اضافی افزایش دهید.
شما می توانید لیست هایی برای مشتریان ارزشمند، سایر برندهایی که می خواهید دنبال کنید و رهبران صنعت برای تعامل در رسانه های اجتماعی ایجاد کنید. به این ترتیب، لیست خوبی از افراد مرتبط با برند خود را برای دیدن دیگران خواهید داشت. شما می توانید به منبع اطلاعاتی قابل اعتمادی برای سایر کاربران تبدیل شوید که به شما کمک می کند مخاطبان خود را افزایش دهید. فهرست ها همچنین یک راه عالی برای سازماندهی چیزها برای بازاریابی در توییتر هستند. میتوانید فهرستهای خصوصی توییتر را ایجاد کنید تا حسابهایی را که برای برند شما مهم هستند را پیگیری کنید، و حتی میتوانید آنها را در وبسایت خود جاسازی کنید و تعامل را به حداکثر برسانید.
نحوه افزایش فالوور توییتر : فضاهای توییتر
فضاهای توییتر مکانی عالی برای بحث در مورد موضوعات مختلف از طریق صوتی زنده است. این در اصل نسخه توییتر از Clubhouse است. میتوانید بهطور فعال در جلسات متعدد درباره فضاهای مرتبط با برند یا علایق شخصی خود شرکت کنید و همچنین درخواست کنید در یک جلسه صحبت کنید. این شبیه به توییت کردن یک پاسخ متفکرانه است اما فقط به صورت شفاهی. احتمال زیادی وجود دارد که دیگران در جلسه Spaces نمایه شما را بررسی کنند، به همین دلیل مهم است که نمایه توییتر خود را با یک بیوگرافی درخشان بهینه کنید.
نحوه افزایش فالوور توییتر : از تجزیه و تحلیل استفاده کنید
هرگز تحلیل های خود را نادیده نگیرید. حتی قبل از شروع کمپین بازاریابی جدید، مهم است که بدانید در حال حاضر چگونه کار می کنید. این دقیقاً به شما می گوید که مناطق پیشرفت شما کجا هستند و تجزیه و تحلیل توییتر می تواند به شما در تجزیه و تحلیل رشد شما کمک کند. به غیر از تجزیه و تحلیل توییتر، شما ابزارهای تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی زیادی دارید که می توانند به شما در پیگیری رشد خود کمک کنند.
افکار پایانی
رشد پروفایل توییتر شما یک شبه اتفاق نمیافتد، مانند افزایش رتبه سئو، افزایش تعداد فالوورها فرآیندی ارگانیک است که زمان میبرد. اگر در تلاش هستید که بفهمید چگونه رشد فالوور خود را افزایش دهید، شروع با فرآیند بالا می تواند به شما کمک کند تا برخی از پاسخ ها را بیابید و شروع به افزایش تعداد خود کنید. این در مورد آن است! برای تبدیل نمایه توییتر خود به یک مرکز قدرتمند رسانه اجتماعی، کمی تلاش لازم است. امیدواریم اکنون ایده ای در مورد چگونگی جذب فالوورهای بیشتر در توییتر داشته باشید. اگر راههای دیگری برای افزایش فالوورهای توییتر پیدا کردهاید، در نظرات زیر با ما در میان بگذارید!
نحوه افزایش فالوور توییتر
ترجمه شده توسط سایت دریای شرق از سایت www.zoho.com
کپی بدون ذکر نام و لینک سایت دریای شرق ممنوع است !