• Peykanielaheh@gmail.com
  • ۰
    سبد خرید
      هیچ محصولی در سبد خرید وجود ندارد.
    ۰
    سبد خرید
      هیچ محصولی در سبد خرید وجود ندارد.

    استفاده از نظر سنجی اینستاگرام برای کسب و کار

    استفاده از نظر سنجی اینستاگرام

    بیش از 500 میلیون کاربر هر روز به استوری های اینستاگرام نگاه می کنند. با توجه به اینکه تعداد زیادی بیننده روی یک بخش خاص از یک پلتفرم متمرکز شده اند، قابل درک است که چرا برندها چنین علاقه ای به بازاریابی در استوری اینستاگرام دارند.

    نه تنها تلاش‌های پیمایشی را که پست‌های معمولی می‌خواهند حذف می‌کند، بلکه به کسب‌وکارها فضایی برای خلاقیت بیشتر می‌دهد. از فیلترها گرفته تا استیکرها و گیف‌ها، درایورهای تعامل داخلی زیادی وجود دارد که یکی از محبوب‌ترین آنها نظرسنجی Story است. این ویژگی ساده که در اواخر سال 2017 راه اندازی شد، تنها با اجازه دادن به مردم در رای دادن به یک سوال، میلیون ها تعامل را به همراه داشت.

    در حالی که استوری‌های اینستاگرام مدتی است که وجود داشته است، این شبکه راه‌های بیشتری را برای کاربرانش پیدا می‌کند تا خلاقانه در آن شعبه کنند. ویژگی Story همچنین از زمان راه‌اندازی خود به‌عنوان یک فضای بازاریابی برند رشد چشمگیری داشته است و با افزودن ویژگی‌هایی مانند برچسب‌های مکالمه تعاملی فزاینده‌ای پیدا می‌کند.

    از اینفلوئنسرها گرفته تا کسب و کارهای بزرگ، تعداد قابل توجهی از اینستاگرامرها اکنون از ویژگی نظرسنجی استوری استفاده می کنند. نه تنها برای تعامل با مخاطبان خود، بلکه همچنین برای جذب آنها در تصمیم گیری و استفاده از این اطلاعات جمع آوری شده برای فعالیت های برندهای آینده.

    قبل از اینکه بتوانیم نحوه استفاده از نظرسنجی استوری در بازاریابی خود را بررسی کنیم، به سرعت شما را از طریق مراحل مربوط به راه اندازی آن راهنمایی می کنیم.

    چگونه یک نظرسنجی استوری اینستاگرام راه اندازی کنیم

    1. اینستاگرام را باز کنید و روی دکمه دوربین کلیک کنید تا یک استوری جدید راه اندازی شود.
    2. پس از فعال شدن دوربین، روی آیکون مربع شکل با صورتک کلیک کنید تا گزینه استیکر فعال شود. از اینجا، ویژگی «نظرسنجی» را انتخاب کنید.
    3. اکنون گزینه های پرسش و پاسخ خود را به دلخواه شخصی سازی کنید. شما می توانید از این فضا خلاقانه استفاده کنید تا پاسخ هایی را که واقعاً می خواهید دریافت کنید.

    نکته حرفه ای:

    نظرسنجی های خود را سرگرم کننده و مشارکتی کنید – تا حد امکان از سوالات خسته کننده “بله/نه” خودداری کنید!

    1. نظرسنجی Story خود را به اشتراک بگذارید و منتظر پاسخ های مخاطبان باشید. آنها می توانند در پنجره 24 ساعته ای که Stories برای آن ظاهر می شود رای دهند. همچنین می توانید پیشرفت را در گوشه سمت چپ پایین نظرسنجی استوری بررسی کنید.
    2. پس از بسته شدن پنجره نظرسنجی، می توانید معیارهای کامل را مستقیماً از اینستاگرام استخراج کنید. برای انجام این کار، روی نظرسنجی استوری خود کلیک کنید و روی مخاطب در گوشه سمت چپ پایین کلیک کنید تا ببینید رای دهندگان شما چه کسانی بودند. می‌توانید روی نماد نمودار میله‌ای در کنار آن کلیک کنید تا معیارهای خاص و تفکیک را مشاهده کنید.

    توجه – نظرسنجی‌های شما، مانند هر استوری اینستاگرام دیگری، ظرف 24 ساعت ناپدید می‌شوند، بنابراین یک یادآوری برای بررسی پیشرفت در طول روز تنظیم کنید.b

    1. به اشتراک گذاشتن نتایج نظرسنجی راهی عالی برای جذب مخاطبان شما است، به خصوص که آنها برای رای دادن به آن زمان صرف کردند. برای انجام این کار، کافی است روی دکمه اشتراک گذاری نتایج در نزدیکی تب Views کلیک کنید و نتایج را می توان به عنوان یک داستان جدید منتشر کرد.

    نحوه استفاده از نظرسنجی استوری اینستاگرام

    یکی از دلایل اصلی استفاده گسترده از اینستاگرام، سادگی این پلتفرم است. سهولت استفاده و انعطاف‌پذیری به همه اجازه می‌دهد تا محتوای خود را به دلخواه شخصی‌سازی کنند. این به مرور زمان نتایج جالبی به همراه داشته است. ما می‌خواهیم ایده‌هایی را در مورد اینکه چگونه می‌توانید از نظرسنجی‌های Story به عنوان یک برند برای بهبود تعامل، کلیک‌ها و تولید سرنخ برند استفاده کنید، به اشتراک می‌گذاریم.

    آ. شروع مکالمه – یک نظرسنجی می تواند راهی عالی برای صحبت با مخاطبان شما باشد. سوالات بله/خیر را کنار بگذارید . با آزمون‌ها و نظرسنجی‌هایی که می‌توانند راه را برای مکالمه بیشتر با مشتری احتمالی از طریق پیام مستقیم راهنمایی کنند، دست به کار شوید.

    استفاده از نظر سنجی اینستاگرام

    استفاده از نظر سنجی اینستاگرام : ب برای تصمیم گیری کمک بگیرید

    آیا طراح شما دو ایده به همان اندازه عالی برای طراحی جدید شما ارائه کرده است؟ برای تصمیم گیری به کمک نیاز دارید؟ آن را در استوری اینستاگرام خود قرار دهید، یک استیکر نظرسنجی اضافه کنید و به مخاطبان خود اجازه دهید در فرآیند تصمیم گیری شما شرکت کنند. این نوع فعالیت به ایجاد تعامل بیشتر برای برند شما کمک می کند و به مخاطبان شما احساس اهمیت می دهد که نظرات آنها شنیده می شود.

    از این طریق می‌توانید ایده‌ها را جمع‌آوری کنید. می‌توانید برای مواردی مانند مکان‌ها، نوشیدنی‌ها، و طرح‌های رنگی برای رویدادها نظرات دریافت کنید، گزینه‌هایی را برای هدیه‌های رایگان یا هدایا ارائه دهید. نظرات را برای نوع محتوایی که می‌خواهند بعد ببینند تنظیم کنید یا بفهمید چه چیزی زمانی که همه ترجیح می‌دهند با پخش زنده شما هماهنگ شوند. حتی می‌توانید دریابید که چگونه می‌خواهید با سرنخ‌هایتان تماس گرفته شود – مانند ایمیل یا پیامک.

    به عنوان مثال، سو بی زیمرمن اینفلوئنسر اینستاگرام به طور مرتب از ویژگی نظرسنجی Story برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود استفاده می کند. یکی از کارهایی که او انجام می دهد این است که از مخاطبانش می پرسد که دوست دارند یک درس ویدیویی عمیق در مورد کدام موضوع ببینند.

    استفاده از نظر سنجی اینستاگرام

    استفاده از نظر سنجی اینستاگرام : ج کمپین‌ها و رقابت‌های برند

    اگر کمپینی را اجرا می‌کنید، احتمالاً در رسانه‌های اجتماعی در مورد آن تبلیغات ایجاد می‌کنید. شما در حال انجام کارهای تبلیغاتی هستید. دنبال کنندگان خود را سرپا نگه می دارید، نکات جالبی را ارائه می دهید و مکالمه را تا روز کمپین ادامه می دهید.

    این قالب در انواع کمپین ها کار می کند – فروش، انتشار محصول، ارتقاء ویژگی ها و موارد دیگر. می‌توانید نظرسنجی‌ها را در هر یک از این مراحل ادغام کنید تا به برقراری تعامل کمک کنید.

    همچنین می‌توانید از نظرسنجی‌ها برای اجرای مسابقاتی مانند هدایای محصول استفاده کنید. با ارسال یک سوال مسابقه، و پاداش دادن به پاسخ های مناسب، می توانید از این قالب برای تعامل مثبت با مخاطبان هدف خود و ایجاد یادآوری برند استفاده کنید.

    استفاده از نظر سنجی اینستاگرام : بدون 1 ستاره وحشتناک رتبه بندی دریافت کنید

    اگر می خواهید دو محصول یا خدمات خود را با هم مقایسه کنید و بفهمید کدام یک بیشتر پسندیده است، آنها را در یک نظرسنجی بیندازید! اگر می بینید که مخاطبان شما به شدت از یک گزینه حمایت می کنند – نه تنها می تواند نشان دهد که چه چیزی برای شما کار می کند، بلکه بینشی در مورد آنچه که نیست به شما می دهد. می‌توانید با درخواست بازخورد بیشتر بر اساس پاسخ‌هایی که دریافت می‌کنید، مکالمه را بیشتر گسترش دهید.

    ه. محتوای خود را گیمیفی کنید – گیمیفی کردن محتوا به یک موضوع در رسانه ها تبدیل شده است. اما لزومی ندارد که با سرگرمی متوقف شود، حتی بازاریابی برند می تواند نکاتی را از آن قرض بگیرد. سعی کنید استوری هایی را تنظیم کنید که رای‌دهندگانی که پاسخ صحیح را دریافت می‌کنند، بتوانند به مزایا، مانند کدهای تخفیف، دسترسی داشته باشند و میزان مشارکت و تعداد دنبال‌کنندگان شما را از پشت بام ببینند. فقط فراموش نکنید که از #هشتگ های مرتبط برای کمک به کشف شدن استفاده کنید! این نوع نظرسنجی‌ها می‌تواند به‌ویژه برای کسب‌وکارهای جدید مفید باشد، که در تلاش هستند تا از طریق رسانه‌های اجتماعی برند خود را به رسمیت بشناسند.

    استفاده از نظر سنجی اینستاگرام : محصولات را به نمایش بگذارید

    این اینستاگرام است. برای نمایش اجناس خود نیازی به یک مناسبت یا کمپین کامل ندارید. استوری ها به عنوان یک فضای بازاریابی همیشه فعال برای طراحی عکس های زیبا با محصولات شما کار می کنند. اما در حالی که در آن هستید، به یاد داشته باشید که یک نظرسنجی معمولی انجام دهید . در این مورد، نظرسنجی شما می تواند بازیگوش و خنده دار باشد، بنابراین تمرکز را از محصول دور نمی کند، اما به شما کمک می کند بیننده را درگیر کنید. نگاهی به نحوه استفاده Target از پروفایل های برند مرتبط خود در اینستاگرام برای این منظور بیندازید.

    استفاده از نظر سنجی اینستاگرام

    با توجه به رویکرد نسبتاً غیررسمی که اکثر برندها در مورد Stories اتخاذ می کنند، آنها یک راه عالی برای جذب مخاطب و نزدیک شدن به آنها هستند. با استفاده از ویژگی‌هایی مانند برچسب‌های نظرسنجی، می‌توانید این مخاطبان را به شرکت‌کنندگان فعال در نمایه خود نیز تبدیل کنید – حتی افراد ساکت.

    توجه – نظرسنجی ها، مانند هر داستان دیگری، می توانند ذخیره شوند و در حلقه برجسته نمایه شما استفاده شوند. این باعث می‌شود حتی پس از اتمام استوری و رای‌گیری، هر کسی که برند شما را در اینستاگرام جستجو کند، می‌تواند نوع محتوای پروفایل شما را ببیند.

    کشف از طریق #هشتگ

    قابل کشف کردن نظرسنجی ها گامی مهم در ایجاد تصوری است که می خواهید. بله، این بدان معناست که حتی بدون تبدیل استوری خود به یک تبلیغ پولی، می‌توانید نظرات و مشارکت‌های ارگانیک را در نظرسنجی‌های خود دریافت کنید. چطوری این کار را انجام میدهی؟

    البته هشتگ ها یکی از ویژگی‌های کلیدی که پست‌ها و استوری‌ها را قابل کشف می‌کند. هشتگ‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا یک عبارت جذاب، موضوع، نام تجاری یا روند را جستجو کنید. می توانید از ابزاری مانند Hashtagify استفاده کنید یا به سادگی در اطراف اینستاگرام بگردید تا هشتگ های محبوب در صنعت خود و در بین مخاطبان هدف خود را بیابید و سعی کنید آنها را در استوری اینستاگرام خود بگنجانید.

    به عنوان مثال، اگر یک نظرسنجی در مورد صنایع دستی DIY ارسال می کنید، می توانید #DIY را قبل از راه اندازی به نظرسنجی خود اضافه کنید. در زیر هشتگ به صورت خودکار پر می شود. بنابراین هنگامی که کاربران بر اساس هشتگ جستجو می‌کنند، استوری شما (اگر نمایه شما روی عمومی تنظیم شده باشد) برای همه در بخش عمومی #داستان‌های DIY به همراه پست‌های مشابه از سراسر جهان برای دیدن در دسترس خواهد بود.

    استفاده از نظرسنجی استوری برای تبلیغات اینستاگرام!

    استفاده از نظر سنجی اینستاگرام

    در تلاشی برای کاربردی‌تر کردن و کسب‌وکار بودن قالب استوری، اینستاگرام اخیراً امکان استفاده از نظرسنجی‌های ایجاد را برای تبلیغات استوری اینستاگرام شما راه‌اندازی کرده است. این را می توان مستقیماً از طریق پلتفرم فیس بوک Ad Manager انجام داد. به همان روشی که هر تبلیغ اینستاگرامی را تنظیم می کنید، به جز علامت زدن کادر ویژگی نظرسنجی و اضافه کردن محتوای نظرسنجی خاص قبل از اجرای تبلیغ. می توانید همه چیز را در مورد تنظیم آگهی استوری اینستاگرام خود از راهنمای دقیق ما بیاموزید.

    میانگین زمان مشاهده استوری (به طور متوسط ​​3 ثانیه) در آزمایش بتا منتهی به اعلام این ویژگی افزایش یافته است. جایی که بسیاری از برندها باید پای خود را در این زمینه فرو ببرند و نظرسنجی های مارک را در نمایه های خود نشان دهند. این به ویژه برای برندهایی که استراتژی بازاریابی متمرکز بر اینستاگرام دارند، خبر خوبی است، زیرا آنها می توانند از زیرساخت تبلیغات شبکه برای اجرای کمپین های هدفمندتر و با صدای انسانی استفاده کنند – که تمام هدف اجرای کمپین های اجتماعی است!

    استفاده از فضای داستانی حمایت شده برای قرار دادن یک نظرسنجی، دارای مزایای زیادی است. با این کار، می توانید نفوذ اینستاگرام خود را عمیق تر کنید و تعامل را به روش های زیر افزایش دهید:

    آ. شنیدن از مخاطبان گسترده

    نظرسنجی های اینستاگرام محبوب هستند، اما بیشتر این مخاطبان شما هستند که در آن شرکت می کنند. اگر آن را با هشتگ قابل جستجو کنید، می توانید آن مخاطبان را نیز هدف قرار دهید. اما اگر می‌خواهید به دایره وسیع‌تری از افراد دسترسی پیدا کنید، تبلیغات می‌تواند راهی برای رسیدن شما به آن‌جا باشد.

    ب دستیابی به یک مخاطب هدف

    گاهی اوقات شما می خواهید به یک جمعیت خاص برسید. شما این گزینه را دارید که مستقیماً مخاطبان خاصی را هدف قرار دهید – و فقط برای آن هدف گذاری بپردازید. به این ترتیب، می‌توانید هزینه‌های خود را بهینه کنید و از افرادی که بیشتر بر روی آنها متمرکز هستید و مرتبط‌تر با برند شما هستند، مشارکت و مشارکت را دریافت کنید. با ترغیب آنها به شرکت در نظرسنجی، می‌توانید تحقیقات برند را جمع‌آوری کنید، نظرات را مدیریت کنید یا به اهداف دیگری که نظرسنجی شما می‌خواهد دست پیدا کنید.

    ب عملی‌تر کردن تبلیغات

    همه افراد محتوای تبلیغاتی شما را به سمت بالا سوایپ نمی‌کنند، اما این بدان معنا نیست که نمی‌توانید آنها را درگیر کنید. با افزودن یک نظرسنجی مرتبط، آنها را وادار به تعامل با تبلیغ خود کنید.

    در حالی که اینها فقط الگوهایی برای مرتبط‌تر کردن نظرسنجی‌های استوری شما هستند، می‌توانید آن را با لحن خاص برند خود و استراتژی بازاریابی تطبیق دهید. با گذاشتن نظر در زیر به ما اطلاع دهید که آیا قبلاً از نظرسنجی‌های استوری استفاده کرده‌اید و چگونه پیش می‌رود!

    استفاده از نظر سنجی اینستاگرام

    ترجمه شده توسط سایت دریای شرق از سایت www.zoho.com
    کپی بدون ذکر نام و لینک سایت دریای شرق ممنوع است !

    About The Author