• Peykanielaheh@gmail.com
  • ۰
    سبد خرید
      هیچ محصولی در سبد خرید وجود ندارد.
    ۰
    سبد خرید
      هیچ محصولی در سبد خرید وجود ندارد.

    راهنمای هشتگ های یوتیوب

    راهنمای هشتگ های یوتیوب

    شما از هشتگ ها در شبکه های اجتماعی مانند توییتر، اینستاگرام، لینکدین و فیس بوک استفاده کرده اید. اما آیا به استفاده از هشتگ در یوتیوب فکر کرده اید؟

    هشدار منصفانه: سئوی یوتیوب یک جانور است. شما باید بهترین کلمات کلیدی را پیدا کنید، تمام قسمت های ویدیوی خود را در اطراف آن کلمه کلیدی بهینه کنید و به ویدیوهای دیگر خود پیوند دهید – و همچنین باید هشتگ های برنده هر ویدیو را پیدا کنید.

    در این راهنمای جامع، ما توضیح خواهیم داد که هشتگ های یوتیوب چیست، چرا آنها مهم هستند و چگونه می توان از آنها به درستی برای افزایش بازدید ویدیو استفاده کرد.

    برای شروع آماده اید؟

    هشتگ های یوتیوب چیست؟

    هشتگ های یوتیوب کلمات یا عباراتی هستند که به کاربران کمک می کنند ویدیوها را بر اساس موضوع یا دسته بندی پیدا کنند. کاربران می توانند روی هشتگ ها کلیک کنند تا تمام ویدیوهای یوتیوب که دارای هشتگ یکسان هستند را ببینند.

    چرا از هشتگ های یوتیوب استفاده کنیم؟

    هشتگ های یوتیوب شبیه به هشتگ های فیس بوک، توییتر و اینستاگرام هستند – با چند مزیت اضافه.

    هشتگ ها به YouTube کمک می کنند تا بفهمد ویدیوی شما در مورد چیست

    وقتی از کلمات کلیدی مرتبط به عنوان هشتگ ویدیو استفاده می کنید، اطلاعات بیشتری در مورد ویدیوی خود به YouTube می دهید که می تواند به نمایش ویدیوی شما در نتایج جستجو کمک کند.

    هشتگ ها به کاربران بیشتری کمک می کنند تا محتوای شما را پیدا کنند

    اگر از هشتگ‌های مرتبط YouTube استفاده می‌کنید و ویدیوی شما در نتایج جستجو ظاهر می‌شود، تعداد بازدیدهای ویدیوی شما احتمالاً افزایش می‌یابد – و امیدواریم تعداد مشترکان شما نیز به دنبال داشته باشد.

    هشتگ ها به شما کمک می کنند تا ویدیوهای خود را دسته بندی کنید

    بسیاری از برندها ویدیوهای خود را در لیست پخش سازماندهی می کنند. هشتگ ها می توانند به دسته بندی ویدیوهای شما بر اساس موضوع یا موضوع کمک کنند.

    راهنمای هشتگ های یوتیوب : چگونه بهترین هشتگ های یوتیوب را برای ویدیوهای خود پیدا کنید

    شما نمی خواهید از هشتگ هایی استفاده کنید که ویدیوهای اسپم یا نامربوط استفاده می کنند. همیشه یک جستجوی سریع انجام دهید تا ببینید وقتی در حال بررسی یک هشتگ هستید چه چیزی ظاهر می شود تا مطمئن شوید که محتوای ظاهر شده با ویدیوی شما مرتبط است.

    در اینجا چند راه برای یافتن بهترین هشتگ برای ویدیوهای خود آورده شده است:

    راهنمای هشتگ های یوتیوب : ویدیوهای پرطرفدار مربوطه را بررسی کنید

    موضوع اصلی ویدیوی خود را جستجو کنید. به عنوان مثال، ما برای «اینترنت اشیا» جستجو کردیم تا ببینیم ویدیوی با رتبه برتر از چه هشتگ هایی استفاده می کند. در حالی که نمی خواهید از هشتگ مارک دار استفاده کنید، می خواهید از دو هشتگ دیگر استفاده کنید (این ویدیو نزدیک به 2 میلیون بازدید دارد!).

    ویدیوهای پرطرفدار مربوطه را بررسی کنید

    در مورد ویدیوهای رقبا با بهترین عملکرد تحقیق کنید

    به هشتگ هایی که رقبای برتر شما استفاده می کنند، همراه با تعداد بازدید از هر ویدیو نگاهی بیندازید. برای جستجوی هشتگ های بیشتر روی ویدیوهای مرتبط کلیک کنید.

    پیشنهاد خودکار YouTube را بررسی کنید

    همانطور که نوار جستجوی گوگل تلاش می کند تا آنچه را که جستجو می کنید پیش بینی کند، یوتیوب نیز پس از تایپ نماد هشتگ، پیشنهادات هشتگ را به شما نشان می دهد.

     کلمه یا عبارتی اضافه کنید که نتایج مرتبط تری ایجاد کند.

    اگر هشتگ های برتر برای ویدیوی شما مرتبط نیستند، کلمه یا عبارتی اضافه کنید که نتایج مرتبط تری ایجاد کند.

     کلمه یا عبارتی اضافه کنید که نتایج مرتبط تری ایجاد کند.

    یک تولید کننده هشتگ YouTube را امتحان کنید

    آیا باید عجله ای برای هشتگ پیدا کنید؟ Ahrefs، Aux Mode یا Kparser را امتحان کنید — همه این پلتفرم‌ها می‌توانند بر اساس عبارتی که شما وارد می‌کنید، فوراً تعداد زیادی هشتگ تولید کنند. و ویژگی YouTube Listening Sprout Social می تواند موضوعات پرطرفدار و هشتگ های مرتبط را به شما نشان دهد.

    نحوه اضافه کردن هشتگ به ویدیوهای یوتیوب

    دو بخش مختلف وجود دارد که می توانید هشتگ را به ویدیوهای YouTube خود اضافه کنید. اولی در عنوان ویدیوی شما و دومی در پایین توضیحات ویدیوی شما است.

    چگونه به عنوان ویدیوی YouTube خود هشتگ اضافه کنید

    قبل از اینکه از هشتگ در عنوان ویدیوی خود استفاده کنید، در مورد کلمات کلیدی تحقیق کنید. عنوان مرتبط، ترجیحاً با کلمات کلیدی، می تواند به اندازه هشتگ ها برای کمک به کاربران برای یافتن محتوای شما مهم باشد.

    به این ویدیو از کانال یوتیوب Sprout Social نگاهی بیندازید. همه ویدیوها در سری #SproutChat با یک هشتگ در عنوان شروع می‌شوند و سپس یک عبارت جستجوی کوتاه و مرتبط یا توضیح می‌دهند.

    راهنمای هشتگ های یوتیوب

    چندین ویدیوی #SproutChat در کانال یوتیوب Sprout وجود دارد که همه آنها زمانی که کاربران یک جستجوی جستجو برای #SproutChat انجام می دهند ظاهر می شوند.

    راهنمای هشتگ های یوتیوب

    اگر هشتگ را در عنوان خود قرار دهید، همیشه از صفحه ویدیوی شما قابل کلیک خواهد بود. در نتایج جستجو، کلیک بر روی هشتگ، کاربران را مستقیماً به ویدیوی شما می برد.

    چگونه هشتگ را به توضیحات ویدیوی YouTube خود اضافه کنید

    مکان دیگری که می توانید هشتگ های یوتیوب را اضافه کنید در انتهای توضیحات ویدیوی خود است. هنگامی که ویدیوی خود را بهینه کردید و کلمات کلیدی یوتیوب، خلاصه ویدیو، پیوندها و منابع خود را اضافه کردید، تعدادی هشتگ به پایین توضیحات ویدیوی خود اضافه کنید، همانطور که این برند انجام داد:

    راهنمای هشتگ های یوتیوب

    توضیحات ویدیو به شما مکانی می دهد تا هشتگ هایی را اضافه کنید که در غیر این صورت ممکن است در عنوان ویدیوی شما نامناسب به نظر برسند. یوتیوب تضمین می‌کند که هشتگ‌های شما همیشه بالای عنوان ویدیوهای شما قابل مشاهده است، بنابراین کاربران می‌توانند روی آن‌ها کلیک کنند تا ویدیوهای دیگری را پیدا کنند که از آن هشتگ‌ها استفاده می‌کنند.

    وقتی هشتگ‌ها را به توضیحات خود اضافه می‌کنید، نگاهی به ظاهر یک ویدیو بیندازید—YouTube سه مورد اول را درست بالای عنوان ویدیوی شما اضافه می‌کند:

    راهنمای هشتگ های یوتیوب

    هشتگ های یوتیوب: 6 بهترین روش

    بنابراین اکنون که می‌دانید چگونه و کجا هشتگ‌های یوتیوب را به ویدیوهای خود اضافه کنید، وقت آن است که نحوه اجرای استراتژیک این عمل را پوشش دهید.

    این بهترین روش ها را دنبال کنید تا به شما کمک کند کانال YouTube خود را با هشتگ تبلیغ کنید:

    در هر ویدیو از 3 تا 5 هشتگ استفاده کنید

    یوتیوب به شما اجازه می دهد تا حداکثر 15 هشتگ را در توضیحات خود قرار دهید. یوتیوب اعلام کرده است که اگر از بیش از 15 هشتگ در ویدیوی خود استفاده کنید، تمام هشتگ ها را نادیده می گیرد. پس مطمئن شوید که زیاده روی نکنید.

    توصیه می کنیم از 1 تا 2 هشتگ در عنوان ویدیوی خود استفاده کنید (و به یاد داشته باشید که فقط سه هشتگ اول در توضیحات شما در بالای عنوان ویدیوی شما ظاهر می شود).

    هشتگ های مارک دار خود را ایجاد کنید

    در حالی که YouTube جستجو از طریق هشتگ ها را با قرار دادن آنها در قسمت های برجسته ویدیوی شما تشویق می کند، این می تواند به این معنی باشد که بینندگان روی آن هشتگ ها کلیک می کنند و در نهایت کانال YouTube شما را ترک می کنند.

    به همین دلیل است که ممکن است بخواهید هشتگ های مارک دار خود را همانطور که در #SproutChat دیدیم ایجاد کنید. اگر کاربری برای دیدن ویدیوهای بیشتر کلیک کند، فقط محتوای بیشتری از کانال شما را می بیند.

    هشتگ های مبتنی بر مکان را به ویدیوهای محلی اضافه کنید

    اگر می‌خواهید دسترسی خود را در یک منطقه جغرافیایی گسترش دهید، از هشتگ‌های مبتنی بر مکان استفاده کنید. مطمئن شوید که هشتگ های شما خاص هستند. به عنوان مثال، هشتگ “#Springfield” می تواند برای تعدادی از شهرهای ایالات متحده اعمال شود. اگر به پایتخت ایلینویز اشاره می کنید، از “#SpringfieldIL” استفاده کنید.

    دستورالعمل های خط مشی هشتگ یوتیوب را دنبال کنید

    یوتیوب هشتگ ها را برای انطباق با خط مشی های هشتگ خود نظارت می کند. YouTube ممکن است هر ویدیویی را با هشتگ هایی که گمراه کننده یا مبتذل بداند حذف کند. به محدودیت 15 هشتگ پایبند باشید و اطمینان حاصل کنید که هشتگ های شما مرتبط هستند تا از نقض قوانین هشتگ YouTube جلوگیری کنید.

    بازدیدهای ویدیویی را از هشتگ های خود نظارت کنید

    پس از شروع استفاده از هشتگ ها، می توانید تجزیه و تحلیل های YouTube خود را مشاهده کنید تا ببینید کدام هشتگ ها کاربران را به سمت محتوای شما می کشاند.

    صنعت و هشتگ های رقیب را ردیابی کنید

    مطمئن نیستید از چه هشتگ هایی استفاده کنید؟ به کارهایی که رقبای شما انجام می دهند نگاه کنید. در Sprout، ما به آن گوش دادن اجتماعی می‌گوییم، و این روشی عالی برای شناسایی هشتگ‌های پرطرفدار، یادگیری محتوایی است که برای مخاطبان هدف شما جذاب است و سایر معیارهای ارزشمند را ببینید.

    در اینجا نگاهی به آنچه گوش دادن در رسانه های اجتماعی می تواند در هنگام استفاده از داشبورد Sprout به شما نشان دهد آورده شده است:

    راهنمای هشتگ های یوتیوب

    هشتگ ها را در استراتژی YouTube خود قرار دهید

    برای شروع گنجاندن هشتگ در استراتژی YouTube خود هیجان زده هستید؟ با ترکیب هشتگ های مرتبط و استفاده از هشتگ های مارک دار که به مخاطبان شما کمک می کند محتوای بیشتری را پیدا کنند، مطمئن شوید که از آنها به صورت استراتژیک استفاده می کنید.

    اکنون که آماده ارتقای سطح هشتگ های YouTube خود هستید، راهنمای بازاریابی YouTube ما را برای نکات بیشتر برای به روز رسانی استراتژی خود بررسی کنید.

    راهنمای هشتگ های یوتیوب

    ترجمه شده توسط سایت دریای شرق از سایت sproutsocial.com
    کپی بدون ذکر نام و لینک سایت دریای شرق ممنوع است !

    About The Author