آموزش گرفتن تیک آبی توییتر
اگر گزارشهای مربوط به نقض و هک رسانههای اجتماعی موردی باشد، داشتن یک حساب کاربری تایید شده باعث آسیبناپذیری افراد نمیشود. بنابراین این سوال مطرح می شود که “آیا واقعاً نیاز به تایید توییتر دارم؟” از این گذشته، مهر تأیید از پرنده آبی نیز یکی از دست نیافتنی ترین چیزهایی است که در اینترنت به دست می آید. هرگز نمیدانید که پلتفرم چه زمانی فرمهای درخواست را باز میکند و چه زمانی بسته میشود، و پلتفرم همچنان به افراد اجازه میدهد تا حدس بزنند که چه زمانی میتوانند پنجرهای را برای برنامهها باز کنند. با گذاشتن دنبالهای از مقالات که حدس میزنند چه زمانی میتوان برنامههای بعدی را برداشت، معما کنید.
برای ارائه کمی پسزمینه در مورد فرآیند راستیآزمایی توییتر، تا سال 2017 بهطور دورهای برای عموم باز شد، زمانی که پس از اعتراض گسترده به دلیل تصمیم پلتفرم برای دادن چک آبی به یک کاربر مشکوک، متوقف شد. از آن زمان، فقط چند مورد دیگر وجود داشته است که پنجره تأیید دوباره باز شده است. در اوایل سال 2020، توییتر با پذیرش درخواستهایی برای اعطای چک آبی به مقامات بهداشت عمومی که نیاز به احراز هویت حضور خود در رسانههای اجتماعی برای توییت کردن اطلاعات مربوط به کووید-19 داشتند، دوباره این فرآیند را آغاز کرد.
بنابراین، این ما را به سوال بزرگتری می رساند…
چرا تایید توییتر همچنان مرتبط است؟
ارز رسانه های اجتماعی – این ساده ترین پاسخ است. یک نمایه با یک چک آبی در کنار آن نماد سطح خاصی از اقتدار است. مهم نیست که شخص در چه حوزه ای فعالیت می کند، چک آبی با سطحی از مسئولیت پذیری و اختیاری همراه است که بلافاصله با دسته آنها مرتبط است. علیرغم گزارشهایی مبنی بر در معرض خطر قرار گرفتن حسابهای تایید شده هر از گاهی، واقعیت این است که برندها و سازمانها همچنان به ایجاد انجمن و پیامرسانی خود در شبکههای اجتماعی ادامه میدهند و برای نشان دادن اعتبار به مخاطبان خود برای نشان تأیید رقابت میکنند.
اعتماد کنید
چک آبی به ما کمک میکند تا مارکها یا دستههای «مشروع» را در اینترنت شناسایی کنیم. حسابهای تایید شده میتوانند سطحی از اعتماد را به خود جلب کنند و مطالعات ثابت کردهاند که چقدر این احساس اعتماد برای عموم مردم و تعامل با یک تجارت مهم است.
اعتبار
با خطر سرقت هویت و حسابهای تکراری که در هر شبکه رسانههای اجتماعی بزرگی وجود دارد، اگر بتوانید خودتان را از هر کپیکننده یا هرزنامهای که ممکن است گزارش نشده یا نادیده گرفته شده باشد متمایز کنید، بهترین کار است.
دید
با چک آبی نه تنها احساس اعتبار می کنید، بلکه مراجع و بازدیدهای بیشتری از پروفایل نیز به همراه دارد. اگر شما یک شخصیت عمومی یا سازمانی هستید که با مردم کار میکنید، کمپینها را هدایت میکنید یا پول جمعآوری میکنید، داشتن این مهر تایید غیررسمی از توییتر برای هر کسی که با شما در ارتباط است مشروعتر میشود.
آموزش گرفتن تیک آبی توییتر
مرحله 1: آماده سازی حساب کاربری
ممکن است بخواهید به این موارد توجه کنید، زیرا این یک گام اساسی اما جامع خواهد بود. وقتی می گوییم “آماده سازی”، منظور ساده ای از آن نیست. این بدان معنی است که حساب خود را برای بررسی دقیق توسط تیم توییتر آماده نگه دارید.
این شامل:
جزئیات نمایه – هدف خود را در بیوگرافی خود ثابت کنید. آن را با اطلاعات مرتبط، پیوندهای وب سایت، تاریخ تولد، و یک عکس واقعی/آرم رسمی برای حساب های فردی و تجاری به ترتیب پر کنید.
حساب عمومی – از آنجایی که هدف نشان تأیید، همانطور که توسط توییتر بیان شده است، عمومی است، مهم است که توجه داشته باشید که قبل از ارسال درخواست، حساب شما باید عمومی باشد.
مرحله 2: درخواست خود را برای نشان تأیید شده ارسال کنید
توییتر به طور دورهای پنجره برنامههای خود را باز میکند، و اگر بهروزرسانیهای اخیر باور شود، توییتر در حال آزمایش با یک دکمه تأیید داخلی برای سادهتر کردن این فرآیند است. فرم درخواست فعلی جزئیات متقاضی را میپرسد که شامل اسناد شخصی، عکسهای واضح، نمونههای URL که متقاضی/برند را ذکر میکند، و یک جعبه متنی 500 کاراکتری برای توضیح اینکه چرا توییتر باید حساب شما را تأیید کند. یک دوره زمانی 30 روزه وجود دارد که توییتر در صورت پذیرش درخواست شما به آن پاسخ خواهد داد.
توصیه میکنیم بررسی کنید که چگونه یک نشان تأیید میتواند به شما کمک کند به انجمن کمک کنید و آن را در برنامه خود بگنجانید.
نکات آموزش گرفتن تیک آبی توییتر
فعال بمان
این یکی بی فکر است. توییتر به حسابی که فعالیت توییتر خود را تقریباً وجود ندارد، نشان تأیید نمیدهد. بسیاری از آنها یک دسته توییتر را برای ادعای نام تجاری خود یا برای انتشار محتوای روابط عمومی دوره ای دریافت می کنند. با این حال، حفظ حضور پایدارتر بازاریابی در قالب بهروزرسانیها، ارتباطات و مشارکت در فعالیتهای توییتر میتواند پتانسیل تایید شدن پروفایل توییتر شما را افزایش دهد.
نکته دیگری که باید در نظر گرفته شود، ارسال مداوم پست در هفته های منتهی به درخواست تأیید است. این به حساب شما کمک می کند تا تصور کنید که در پلتفرم فعال هستید.
به منافع عمومی کمک کنید
لازم نیست خیلی سخت فکر کنیم تا بفهمیم «منافع عمومی» در این زمینه چیست. توییتر به صراحت مشخص کرده است که کدام دسته از دسته ها را می توان به عنوان منافع عمومی قرار داد تا به شما در شناسایی نمایه کمک کند:
- سیاست
- فیلم/تئاتر/موسیقی
- روش
- ورزش ها
- روزنامه نگاری یا رسانه های دیگر
- کسب و کار یا شرکت ها
- سایر مناطق منافع عمومی
با حساب های معتبر تعامل داشته باشید
سخت است که دقیقاً بگوییم درگیر شدن با حسابهای هرزنامه یا جعلی چقدر میتواند روی مدیریت شما تأثیر بگذارد. با این حال، از آنجایی که توییتر یک پلتفرم عمومی است، ناگفته نماند که سازمانها یا افراد نه تنها بر اساس محتوای اصلیشان سنجیده میشوند، بلکه بر اساس تعاملاتشان نیز سنجیده میشوند. محدود نگه داشتن تعاملات خود به حسابهایی با دنبالکنندگان قانونی و اجتناب از درگیر شدن با هرزنامهها (به جای آن از دکمه مسدود کردن/بیصدا کردن استفاده کنید!) میتواند به شما کمک کند حس حرفهای بودن را حفظ کنید و به نمایهتان کمک کند مشروعتر به نظر برسد.
بنابراین اکنون که میدانید چگونه کل این فرآیند را انجام دهید، به حساب خود نگاهی بیندازید و آن را مطابق با استانداردهایی بررسی کنید که دارای یک چک آبی است – این میتواند به معنای حذف تمام فالوورهای جعلی از نمایه خود یا قرار دادن یک فالوور بالاتر باشد. لوگوی رزولوشن
در همین حال، ما این فضا را برای زمانی که پنجره تأیید دوباره باز شود به روز نگه می داریم. مواظب باشید، و ما به شما در مورد نحوه تأیید در توییتر بیشتر اطلاع خواهیم داد.
آموزش گرفتن تیک آبی توییتر
ترجمه شده توسط سایت دریای شرق از سایت www.zoho.com
کپی بدون ذکر نام و لینک سایت دریای شرق ممنوع است !