نماد سایت دریای شرق

راهنمای بازاریابی اینستاگرام

راهنمای بازاریابی اینستاگرام

شاید تعجب کنید که بدانید بیش از 1 میلیارد نفر محتوای قانع‌کننده‌ای را برای ایجاد تعامل در اینستاگرام به اشتراک می‌گذارند – این بیش از 7 برابر بیشتر از سایر شبکه‌های بصری مانند Pinterest و Snapchat است! اما، با بیش از 500 میلیون + اکانت اینستاگرام فعال هر روز، آیا تا به حال به این فکر کرده اید که آیا اینستاگرام مکان مناسبی برای ایجاد حضور برای برند شما است؟

ما یک چیز را به یقین می دانیم – اینستاگرامرها دوست دارند مارک ها را دنبال کنند! طبق آمار اینستاگرام، 80 درصد اکانت ها یک کسب و کار را دنبال می کنند. با این حال، ما می دانیم که برجسته شدن و دستیابی به آن میلیون ها کاربر می تواند چالش برانگیز باشد. به همین دلیل است که ما اینجا هستیم – تا به شما کمک کنیم A تا Z بازاریابی اینستاگرام را بفهمید. برای اینکه بدانید برند شما چگونه می تواند خلاقانه از اینستاگرام برای دستیابی به اهداف #Social MediaMarketing خود در سال استفاده کند، ادامه دهید.

بیایید از ابتدا شروع کنیم:

تجاری یا شخصی؟

این چیزی است که همه چیز به آن ختم می شود. اگر برند شما در اینستاگرام حضور دارد، به احتمال زیاد قبلاً به یک حساب کاربری تجاری اینستاگرام تغییر کاربری داده اید. اما اگر نه، در اینجا چهار سوال وجود دارد که باید قبل از انجام جهش از خود بپرسید.

آیا می خواهید:

اگر حداقل به دو مورد از این سوالات “بله” پاسخ داده اید، کسب و کار اینستاگرام مکان مناسبی برای حضور است!

راه اندازی حساب تجاری خود در اینستاگرام

اگر می‌خواهید حضور معتبری داشته باشید که مردم می‌خواهند آن را دنبال کنند، داشتن یک پروفایل درخشان در اینستاگرام بسیار مهم است. ما این چک لیست را جمع آوری کرده ایم تا مطمئن شویم که اصول اولیه را پوشش داده اید:

حساب کاربری:

یک وب‌سایت اضافه کنید:

بیوگرافی خود را به اشتراک بگذارید:

افزودن CTA:

کسب و کار خود را تأیید کنید:

چندین حساب را مدیریت کنید:

راهنمای بازاریابی اینستاگرام : استراتژی اینستاگرام خود را پیدا کنید

سال 2019 است و اینستاگرام با زمانی که تصاویر زیبا نمایه شما را از بقیه متمایز می‌کرد فاصله زیادی دارد – اکنون خیلی بیشتر طول می‌کشد. تدوین استراتژی برای برند خود در اینستاگرام باید اولویت شما باشد، حتی قبل از اینکه شروع به حضور در آن کنید. خلاصه ما را در مورد نحوه استفاده برندهای دیگر از این پلتفرم بررسی کنید تا بتوانید از آنها درس بگیرید و از انجام اشتباهات مشابه در اینستاگرام جلوگیری کنید.

موفقیت اینستاگرام شما با نحوه ایجاد و مدیریت محتوای مناسب برای مخاطبان مناسب در زمان مناسب تعیین می‌شود و سپس عملکرد تلاش‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی خود را اندازه‌گیری می‌کنید.

به طور خلاصه، همه چیز به این نتیجه می رسد:

بنابراین، این پنج سوال را از خود بپرسید:

راهنمای بازاریابی اینستاگرام : آیا مشتریان فعلی و بالقوه شما کاربر اینستاگرام هستند؟

اگرچه شکی وجود ندارد که اینستاگرام یک پلت فرم قدرتمند است، اما ممکن است کانال اجتماعی مناسبی برای کسب و کار شما نباشد. اولین قدم این است که بفهمید آیا مشتریان فعلی یا بالقوه شما حتی از اینستاگرام استفاده می کنند. این مهم است که تحقیقات خود را انجام دهید تا:

یکی از راه‌های انجام این کار این است که جستجوهای هشتگ در اینستاگرام را با کلمات کلیدی مرتبط انجام دهید تا ببینید آیا پست‌های مشتریان احتمالی شما نمایش داده می‌شوند یا خیر. به این ترتیب می توانید هشتگ های مرتبط با صنعت خود را شناسایی و دنبال کنید. به همان اندازه مهم است که مراقب رقبای خود در اینستاگرام باشید و با چه نوع مخاطبانی درگیر هستند – به این ترتیب همیشه می توانید از قبل برنامه ریزی کنید و یک قدم جلوتر از آنها باشید!

برندهایی مانند Domain Cold Brew از اینستاگرام برای شناسایی مشتریان هدف خود و درک نیازهای محصول خود استفاده می کنند.

راهنمای بازاریابی اینستاگرام : امیدوارید از طریق اینستاگرام به چه چیزی برسید؟

برای بهترین استفاده از هر شبکه اجتماعی، ابتدا باید تصمیم بگیرید که از آن چه می خواهید. در اینجا برخی از احتمالات وجود دارد:

به عنوان مثال، Headspace یک برنامه مدیتیشن و سلامتی است – با بیش از 1800 پست و 500 هزار دنبال کننده – که توانسته است خلاقانه به مشتریان بالقوه دسترسی پیدا کند و با ارسال تصاویر منحصر به فرد همراه با نقل قول های سلامتی که مخصوص برند آنها است، آگاهی از برند را افزایش دهد.

اگر برند شما تازه شروع به کار کرده است، احتمالاً باید دو یا سه هدف را انتخاب کنید. این‌ها دستورالعمل‌هایی برای نوع محتوایی خواهند بود که پست می‌کنید – نمایش‌های نمایشی محصول، عکس‌برداری از پشت صحنه، محتوای تولید شده توسط کاربر، پست‌های آموزشی، تصاویر سرگرم‌کننده یا تقریباً هر چیز دیگری که می‌توانید ایجاد کنید!

راهنمای بازاریابی اینستاگرام : سبک بصری شما چیست؟

هر کسب و کاری سبک منحصر به فرد خود را دارد و پست های شما بازتابی از صدای برند شما و پیامی خواهد بود که می خواهید به مخاطبان خود منتقل کنید. ایجاد یک راهنمای سبک با تمام این عناصر به حفظ ثبات در پست‌های شما کمک می‌کند و مخاطبان شما به زودی یاد می‌گیرند که سبک شما را بشناسند و با آن همخوانی داشته باشند:

درباره استفاده از زیبایی شناسی اینستاگرام برای ایجاد تصویر برند خود بیشتر بیاموزید.

با این حال نگران نباشید – سبک شما می تواند با آزمایش و کشف اینکه چه چیزی برای مخاطبان شما مفید است و چه چیزی مناسب نیست، تکامل یابد. همانطور که در حال آزمایش فید اینستاگرام خود هستید و چیزهای اطراف خود را تغییر می دهید، ممکن است پست ها یا استوری ها را بایگانی کنید تا افراد دیگر در اینستاگرام نتوانند آنها را ببینند. وقتی یک پست را بایگانی می‌کنید، همه لایک‌ها و نظرات خود را حفظ می‌کند، و هنگامی که انتخاب کنید دوباره آن را در نمایه خود نشان دهید، پست به نقطه اصلی خود در نمایه شما باز می‌گردد.

Dropbox یک مثال عالی از نحوه استفاده برندها از یک پالت رنگ مجموعه است. کل نمایه دارای یک طرح رنگ ثابت است که همه آن را با هم مرتبط می کند – طیف بافت ها، موضوعات و محتوا.

راهنمای بازاریابی اینستاگرام : چند بار پست می گذارید؟

الگوریتم اینستاگرام بالای فید کاربر را با محبوب ترین محتوا پر می کند. بنابراین ایده آل است که یک تا سه بار در روز پست کنید تا مطمئن شوید که در فیدهای فالوورهای خود ظاهر می شوید. در نهایت، تنها راهی که می‌توانید بهترین زمان‌بندی ارسال را پیدا کنید، نظارت بر تجزیه و تحلیل‌های خودتان است. می‌توانید از Instagram Insights استفاده کنید، که به شما امکان می‌دهد ببینید چه زمان‌ها و روزهایی بیشترین تعامل را از سوی مخاطبان شما ایجاد می‌کند.

بسیاری از برندها یک یا دو بار در روز یک برنامه پست ثابت در قالب تصاویر، ویدیوها، داستان ها یا پست های IGTV دارند. یک مثال خوب از یک نام تجاری با برنامه زمانی ثابت پست، نتفلیکس است – آنها حداقل یک بار در روز منتشر می کنند و تعامل و تعامل زیادی با مخاطبان خود را تشویق می کنند.

همچنین می توانید پست های خود را با استفاده از تقویم رسانه های اجتماعی برنامه ریزی کنید زیرا این به شما کمک می کند تا روی اهداف محتوای خود متمرکز بمانید.

راهنمای بازاریابی اینستاگرام : چگونه بر عملکرد برند خود نظارت خواهید داشت؟

برای تعیین میزان موفقیت شما در دستیابی به اهدافی که تعیین کرده اید، نظارت بر تعاملی که پست های شما ایجاد می کند بسیار مهم است. به آنچه مشتریانتان درباره شما می گویند گوش دهید و آنها را بهتر بشناسید.

می‌توانید برخی از تحلیل‌ها را در اپلیکیشن اینستاگرام ردیابی کنید، جایی که می‌توانید فعالیت، محتوا و مخاطبان خود را نظارت کنید. اگر پست‌های شما از طریق پیام مستقیم برای سایر کاربران ارسال شده باشد، اطلاعات بینش در حساب‌های تجاری اینستاگرام نیز دسترسی ویروسی را نشان می‌دهد. علاوه بر این، می توانید ببینید که چه تعداد از کاربران پست های شما را نشانه گذاری کرده اند.

بنابراین ما تقریباً تمام مراحل را برای کمک به شما برای یافتن استراتژی اینستاگرام برای برند خود پوشش داده ایم. با این حال، به خاطر داشته باشید که برنامه شما باید با استراتژی اصلی رسانه اجتماعی برند شما هماهنگ باشد. اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی ایجاد یک استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی از ابتدا هستید، این راهنمای را که برای شما نوشته ایم بررسی کنید.

بهینه سازی استراتژی محتوای اینستاگرام

همه چیز به محتوا برمی گردد.

راهنمای بازاریابی اینستاگرام : انتشار پست ها در فید شما

اینستاگرام به دلیل جذابیت بصری خود شناخته شده است – این به معنای واقعی کلمه اولین چیزی است که توجه مخاطبان را هنگام بازدید از پروفایل شما جلب می کند. از آنجایی که رقبای شما احتمالاً در حال حاضر در این پلتفرم هستند، بخش بزرگی از موفقیت شما در اینستاگرام به این بستگی دارد که برند شما با محتوای بصری قابل توجه در قالب پست‌های تصویری، گیف یا ویدیو، چگونه از سایرین متمایز شود.

یکی از مهمترین کارهایی که باید انجام دهید این است که یاد بگیرید چگونه عکس های عالی اینستاگرام بگیرید. سپس می‌توانید این عکس‌ها را در پست‌هایی بسازید که به شما کمک می‌کنند ظاهر نمایه خود را تقویت کنید و تعامل مورد نیاز برندتان را تقویت کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اندازه و نسبت تصویر ایده آل برای عکس های اینستاگرام، به راهنمای ما مراجعه کنید.

راهنمای بازاریابی اینستاگرام : فیلترها

اینستاگرام ممکن است 40 فیلتر مختلف ارائه دهد، اما بهتر است چند فیلتر را انتخاب کنید و فقط از آنها برای پست‌های خود استفاده کنید. برخی از محبوب ترین فیلترها عبارتند از Clarendon، Gingham، Juno، Lark و Valencia. با این حال، ما به شما پیشنهاد می کنیم تحقیقات خود را برای محدود کردن محبوب ترین فیلترها در صنعت خود انجام دهید. درباره ویرایش عکس های اینستاگرام برای کسب و کارتان بیشتر بدانید.

راهنمای بازاریابی اینستاگرام : عنوان

زیرنویس‌ها مکانی عالی برای ایجاد تعامل هستند. شما باید انواع مختلفی از زیرنویس ها را برای پست های خود آزمایش کنید. کپشن باید صدای برند شما را منعکس کند و از راهنمای سبکی که برای برند خود ایجاد کرده اید پیروی کند. همچنین باید سعی کنید از ایموجی ها در کپشن های خود استفاده کنید تا آنها را جذاب تر کنید و به جذب فالوورهای بیشتری کمک کنید.

با این حال، به خاطر داشته باشید که اینستاگرام برای تمایز بین پاراگراف‌ها برای زیرنویس‌های طولانی، شکست خط را تشخیص نمی‌دهد. برای کمک به شما در این مورد، باید یک کاراکتر ویژه نامرئی را به صورت دستی وارد کنید. همچنین می‌توانید از ابزارهایی مانند Insta-Space برای اضافه کردن خطوط شکسته و جدا کردن پاراگراف‌ها در زیرنویس‌ها و بیو خود استفاده کنید.

می‌توانید زیرنویس‌های داستان‌گوی طولانی مانند NatGeo، زیرنویس‌های کوتاه و شوخ‌آمیز مانند مک‌دونالدز، یا زیرنویس‌هایی داشته باشید که به یک سوال ختم می‌شوند تا مکالمه‌ای مانند آمازون کیندل ایجاد کنند.

راهنمای بازاریابی اینستاگرام : منشن

هنگامی که یک نمایه اینستاگرام را ذکر می کنید، آنها یک اعلان در مورد فعالیت در فید خود دریافت می کنند. همیشه خوب است که پست‌هایی را که در آنها تگ شده‌اید تأیید کرده و با آن‌ها تعامل داشته باشید. نگاهی بیندازید که چگونه Pottery Barn با نمایش پست‌هایی از کاربرانی که نمایه اینستاگرام آنها را ذکر می‌کنند، یک فید زیبا را حفظ می‌کند. (برای اطلاعات بیشتر در مورد ارسال مجدد محتوا در اینستاگرام به ادامه مطلب مراجعه کنید!)

نگاهی بیندازید که چگونه Pottery Barn با نمایش پست‌هایی از کاربرانی که پروفایل اینستاگرام را در پست‌های خود ذکر می‌کنند، یک فید زیبا را حفظ می‌کند.

راهنمای بازاریابی اینستاگرام : برچسب مکان

اگر فروشگاه فیزیکی دارید، مشتریان خود را تشویق کنید تا تصاویری را با برچسب گذاری مکان ارسال کنند. این یک راه عالی برای گسترش عشق آنها به برند شما است – و این به شما امکان می دهد فوراً با این پست ها درگیر شوید! در واقع، اینستاگرام استوری های موقعیت مکانی را نیز در صفحه کاوش فهرست می کند. کاربرانی که موقعیت مکانی شما را در اینستاگرام بررسی می‌کنند نیز می‌توانند این پست‌ها را ببینند، بنابراین آنها به عنوان یک منبع عالی از محتوای جمع‌سپاری شده برای کسب و کار شما عمل می‌کنند.

می‌توانید این مکان‌ها را مستقیماً از صفحه کاوش نظارت کنید و آنچه را که کاربران در مورد شما یا رقبایتان می‌گویند پیگیری کنید.

راهنمای بازاریابی اینستاگرام : هشتگ ها

در حالی که اینستاگرام به شما توصیه می‌کند از سه عدد استفاده کنید، مطالعات مختلف اعداد مختلفی را توصیه کرده‌اند که عمدتا از 9 تا 12 متغیر است. وقتی هشتگ را تایپ می‌کنید، اینستاگرام هشتگ‌های مرتبط را پیشنهاد می‌کند و تعداد پست‌های عمومی را که از آن‌ها استفاده می‌کنند را نشان می‌دهد. اگر از هشتگ های گسترده استفاده می کنید – مانند #love – پست شما احتمالاً در سر و صدا مدفون می شود و مخاطب مناسب را جذب نمی کند. به همین دلیل استفاده از هشتگ های متمرکز و مرتبط مهم است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد یافتن هشتگ مناسب، این راهنمای هشتگ مفید را که برای شما آماده کرده ایم، بررسی کنید.

در اینجا آمده است که چگونه برند نوشیدنی فروتی با ایجاد یک هویت منحصر به فرد برای برند خود، بازی هشتگ را از بین می برد:

راهنمای بازاریابی اینستاگرام : ارسال متقاطع

Crossposting انتشار پیوندها، تصاویر، کلیپ های ویدئویی و متن به بیش از یک کانال آنلاین است. اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که محتوا را در کانال هایی مانند فیس بوک، توییتر و دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی ارسال کنید. شما می‌خواهید کسب‌وکارتان در چندین کانال رسانه‌های اجتماعی متمایز شود – فضایی که مشتریان بالقوه زیادی می‌توانند در آن باشند – و ارسال پست‌های متقاطع می‌تواند کمک زیادی به استراتژی رسانه‌های اجتماعی شما کند.

بیشتر خواندن

نوشتن متن جایگزین رسانه شما را برای افراد دارای چالش بصری توصیف می کند—شما می توانید انتخاب کنید که خودتان یکی بنویسید یا اینستاگرام آن را برای شما بنویسد. و خبر خوب این است که نقاط سئو را به تصویر شما اضافه می کند و محتوای شما را قابل کشف تر می کند!

بازنشر

ویژگی Repost به شما امکان می‌دهد پست‌های تصویر یا ویدیو را از نمایه اینستاگرام کاربر دیگر در فید خود منتشر کنید، در حالی که به کاربر اینستاگرامی که در ابتدا پست را منتشر کرده است اعتبار می‌دهید. در حالی که نمی توانید به صورت بومی از اینستاگرام بازنشر کنید، می توانید از ابزارهای پست شخص ثالث برای انتشار مجدد پست های دیگری که می توانند به برند یا مخاطبان شما مرتبط باشند استفاده کنید. فقط نمایه‌های تجاری با صفحه فیس‌بوک متصل می‌توانند در اینستاگرام دوباره پست کنند.

ارسال مجدد می تواند به برند شما کمک کند:

استوری های اینستاگرام

بیش از 150 میلیون نفر هر ماه از طریق اینستاگرام دایرکت با مشاغل مکالمه می کنند که یک سوم این پیام ها با استوری اینستاگرام شروع می شود.

طبق هفته رسانه های اجتماعی، 70 درصد از کاربران استوری های ویدیویی اینستاگرام را بدون صدا تماشا می کنند، بنابراین مهم است که مواردی را پست کنید که پیام مورد نظر آنها را منتقل کند. مطمئن شوید که محتوای خود را با پیروی از مشخصات بارگذاری که در جدول بالا بیان کردیم، بهینه می‌کنید. گزینه‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد – مانند پست کردن تصاویر، ویدیوها، برچسب‌ها، پیوندها یا فایل‌های GIF، که حداکثر تا 24 مورد قابل مشاهده هستند. ساعت ها.

از داستان ها می توان برای موارد زیر استفاده کرد:

برچسب های مکان

می‌توانید از استیکرهای موقعیت مکانی استفاده کنید تا شانس خود را برای کشف شدن توسط مخاطبان خارج از فالوورهایتان افزایش دهید، زیرا کاربران اینستاگرام اغلب داستان‌هایی را از یک مکان خاص دنبال می‌کنند و جستجو می‌کنند. وقتی کاربران بر روی برچسب موقعیت مکانی کلیک می کنند، به فید منتقل می شوند که در آنجا می توانند سایر مطالب ارسال شده از همان مکان را مشاهده کنند. همچنین طیف وسیعی از گزینه‌ها برای انتخاب مکان خود خواهید داشت.

اوه، و داستان های موقعیت مکانی را می توان از صفحه کاوش مشاهده کرد. بنابراین، اگر موقعیت مکانی شما در اینستاگرام ترند است، می توانید مطمئن باشید که مردم شما را تماشا می کنند!

استیکرهای هشتگ

برچسب های هشتگ هشتگ های شما را بیشتر در معرض دید مخاطبان قرار می دهند. می توانید از چندین برچسب هشتگ در یک استوری استفاده کنید تا مخاطبان خود را تشویق کنید تا در یک برچسب پست کنند. از هشتگ های پرطرفدار گرفته تا هشتگ های مارک دار و مختص کمپین، فضای زیادی برای آزمایش و افزایش تعامل در استوری هایتان وجود دارد!

برچسب ها و اشاره ها

همچنین گزینه‌ای برای نام‌گذاری @ شخصی در استوری‌هایتان وجود دارد، به همان روشی که می‌توانید در یک نظر انجام دهید. همچنین باید با پست‌ها تعامل داشته باشید و حساب‌هایی را دنبال کنید که برند شما را برچسب‌گذاری می‌کنند، اگر به نظر می‌رسد مربوط به کسب‌وکار شما باشد – این یک راه عالی برای کمک به دیگران برای کشف و تعامل با شما است.

لینک های وب سایت

حساب های تأیید شده می توانند پیوندهای وب سایت را به داستان های خود اضافه کنند. اینها به عنوان گزینه “See More” ظاهر می شوند، که کاربران می توانند آن را به سمت بالا بکشند تا به وب سایت هدایت شوند.

نکات برجسته داستان

می‌توانید انتخاب کنید که داستان‌ها را حتی پس از ناپدید شدن از نمایه‌تان به‌عنوان برگزیده به نمایه خود اضافه کنید. نکات برجسته استوری ذخیره شده شما در زیر عکس نمایه شما ظاهر می شود، مانند این:

در اینجا یک راهنمای کامل برای ارسال استوری در اینستاگرام آمده است. و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه برند شما می تواند از نظرسنجی های اینستاگرام برای کسب و کار شما استفاده کند، به اینجا سر بزنید.

در اینجا یک راهنمای کامل برای ارسال استوری در اینستاگرام آمده است. و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه برند شما می تواند از نظرسنجی های اینستاگرام برای کسب و کار شما استفاده کند، به اینجا سر بزنید.

لایو اینستاگرام

اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که ویدیوهای زنده را در زمان واقعی ارسال کنید. این ویدیوها به‌عنوان داستان‌هایی ظاهر می‌شوند که پس از اتمام پخش، مدتی در فید دنبال‌کنندگان شما باقی می‌مانند.

سپس می توانید تعداد بینندگان را پیگیری کنید و با نظرات مخاطبان خود درگیر شوید. همچنین می‌توانید نظر خود را به بالای فید خود پین کنید تا بینندگان به محض پیوستن به ویدیوی زنده، آن را ببینند. از طرف دیگر، می‌توانید بسته به موضوع پخشتان، نظر دادن را خاموش کنید.

در اینجا چند موضوع وجود دارد که می توانید ویدیوهای زنده در اطراف ایجاد کنید:

همچنین گزینه ای برای همکاری با دنبال کنندگان خود و پخش زنده با هم وجود دارد!

IGTV

معرفی IGTV برای پخش محتوای ویدیویی طولانی‌تر – با حداکثر مدت زمان حداکثر تا 60 دقیقه برای حساب‌های تایید شده – پتانسیل رشد نام تجاری شما در جهت‌های مختلف را ارائه می‌کند و به اندازه کافی جدید است که می‌توانید ایده‌ها را آزمایش کنید و ببینید چه چیزی بهترین کار را می‌کند. برای شما. اگر به دنبال ایده هایی برای استفاده از این ویژگی هستید، استوری ما را در مورد چهار برندی که بیشترین استفاده را از تلویزیون اینستاگرام برای بازاریابی خود دارند، بررسی کنید.

برای ارسال ویدیو در تلویزیون اینستاگرام، ابتدا باید یک کانال در برنامه IGTV یا اینستاگرام ایجاد کنید.

وقتی برای شروع آماده شدید، راهنمای ما را بررسی کنید تا بدانید که چگونه برند شما می تواند محتوای جذاب IGTV ایجاد کند.

مدیریت تعامل اینستاگرام

بیش از 81 درصد از کسب و کارها نرخ تعامل را به عنوان مهمترین معیار برای موفقیت تشخیص می دهند. اکنون که از نحوه بهینه سازی پست های اینستاگرام برای بهبود استراتژی بازاریابی خود آگاه هستید، قدم بعدی مدیریت تعاملی است که از آن دریافت می کنید.

صندوق ورودی پیام

می توانید پیام های مستقیم را از صندوق ورودی خود ارسال کرده و به آنها پاسخ دهید. صندوق ورودی شما همچنین می‌تواند برای مشاهده درخواست‌های پیام از افرادی که آنها را دنبال نمی‌کنید، پیام‌های خوانده نشده و پیام‌های پرچم‌گذاری شده دسته‌بندی شود.

همچنین می توانید مشاهده کنید:

پاسخ های سریع

نمایه های تجاری می توانند از ویژگی پاسخ سریع برای پاسخ به پیام های دریافتی استفاده کنند. هنگامی که پاسخ های سریع خود را از تنظیمات کسب و کار در برنامه اینستاگرام خود تنظیم کردید، می توانید روی نماد بیضی (سه نقطه) در کادر متن ضربه بزنید.

اطلاعیه

هنگامی که افراد پست‌های شما را از فید و IGTV خود لایک کرده و در مورد آنها نظر می‌دهند، اعلان‌هایی دریافت خواهید کرد. همچنین زمانی که شخصی شما را در زیرنویس‌ها، تصاویر و ویدیوها برچسب‌گذاری می‌کند، اعلان‌هایی دریافت خواهید کرد.

همچنین می توانید با ضربه زدن روی دنبال کردن در صفحه اعلان، فعالیت افرادی را که دنبال می کنید مشاهده کنید. اگر پست‌های شما از طریق پیام خصوصی برای سایر کاربران ارسال شده باشد، اطلاعات بینش در کسب و کار اینستاگرام نیز دسترسی ویروسی را نشان می‌دهد.

جستجوی هشتگ

به عنوان یک کسب و کار، نام تجاری شما باید در بالای هشتگ های مرتبط باقی بماند که می تواند به شما کمک کند کاربرانی را که در اطراف مناطق مورد علاقه خود پست می کنند و با محصولات یا خدمات برند شما همسو هستند، پیدا کنید. شما می توانید هشتگ ها را با استفاده از ویژگی فالو که به صورت بومی در اینستاگرام موجود است، دنبال کنید، که این پست های مربوط به یک برچسب خاص را در فید شما نشان می دهد.

با این حال، این ممکن است برای مشاغلی که به طور فعال هشتگ های خود را تأیید می کنند یا سایر هشتگ های مورد علاقه برند خود را دنبال می کنند، نامرتب و نامرتب به نظر برسد. اینجاست که ابزار نظارت بر رسانه‌های اجتماعی می‌تواند مفید باشد—شما به راحتی می‌توانید جستجوهای هشتگ را ایجاد و نظارت کنید تا همه پست‌هایی را که برای کسب‌وکارتان مهم هستند پیگیری کنید و فوراً با آن‌ها ارتباط برقرار کنید.

بازاریابی برند خود با تبلیغات اینستاگرام

اینستاگرام بیان می‌کند که 60 درصد از کاربرانشان ادعا می‌کنند که محصولات جدید را از طریق تبلیغات در اینستاگرام کشف می‌کنند – این تقریباً دو برابر جمعیت ایالات متحده است که هر روز برندهای جدید را کشف می‌کنند و احتمالاً محصولاتی را خریداری می‌کنند!

همیشه خوب است که با هدف قرار دادن افراد بر اساس آنها، کمپین های تبلیغاتی اینستاگرام را برای دستیابی به مخاطبانی که برای کسب و کار شما مهم هستند، در نظر بگیرید:

می توانید تبلیغات اینستاگرام را ایجاد و مدیریت کنید:

برندهایی مانند Cetaphil به لطف نتایج موفقیت‌آمیز تبلیغات اینستاگرام، 6.94 درصد افزایش در فروش فروشگاه خود را تجربه کردند.

مزایای استفاده از ابزار شخص ثالث برای مدیریت حضور خود در اینستاگرام

در حالی که می توانید حضور اینستاگرام خود را مستقیماً از طریق برنامه بومی مدیریت کنید، اقدامات زیادی فقط از طریق یک برنامه شخص ثالث امکان پذیر است، مانند:

و بس! امیدواریم این راهنما به شما کمک کند تا با ایجاد یک استراتژی و حضور متقاعد کننده برای برند خود در اینستاگرام شروع کنید.

در نظرات زیر برای ما بنویسید و اگر ویژگی مورد علاقه شما را از دست داده‌ایم به ما اطلاع دهید، یا با خیال راحت داستان‌های موفقیت خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید — ما دوست داریم نظرات شما را بدانیم!

اینستاگرام مبارک!

راهنمای بازاریابی اینستاگرام

ترجمه شده توسط سایت دریای شرق از سایت www.zoho.com
کپی بدون ذکر نام و لینک سایت دریای شرق ممنوع است !

خروج از نسخه موبایل