نماد سایت دریای شرق

نحوه ارسال ویدیو در یوتیوب

نحوه ارسال ویدیو در یوتیوب

آخرین Sprout Social Index™️ نشان داد که YouTube دومین پلتفرم اجتماعی محبوب (پس از Facebook) است. گوگل می گوید 90 درصد مردم از آن برای بررسی برندها و محصولات استفاده می کنند. این امر یوتیوب را به یک موتور جستجوی قدرتمند تبدیل می‌کند که می‌تواند به برندها کمک کند دسترسی خود را افزایش دهند و ارزش تجاری قابل توجهی را درک کنند.

با وجود اینکه TikTok همچنان به محبوبیت خود ادامه می‌دهد، برندها همچنان باید در پلتفرم ویدیوی اجتماعی اصلی، YouTube سرمایه‌گذاری کنند. بر اساس آخرین شاخص ما، بیش از 50٪ از مصرف کنندگان گفتند که قصد دارند زمان بیشتری را برای تعامل در YouTube صرف کنند، در حالی که بازاریابان بسیار کمتری (35٪) گفتند که در آنجا سرمایه گذاری می کنند. انتشار محتوای منظم (و با کیفیت بالا) در YouTube باید بخشی از هر برنامه استراتژیک رسانه اجتماعی باشد.

در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه یک ویدیوی یوتیوب را هم در دسکتاپ و هم در موبایل پست کنید. و برای ارتقای استراتژی خود به سطح بعدی، نکاتی را برای رشد کانال شما به اشتراک می گذاریم.

نحوه ارسال ویدیو در یوتیوب

ارسال محتوا در یوتیوب نسبتاً شهودی است. رابط کاربر پسند پلتفرم تنها به چند کلیک برای انتشار ویدیوهای شما نیاز دارد.

YouTube از انواع فرمت های آپلود ویدئو پشتیبانی می کند، از جمله:

مراحل زیر نحوه آپلود یک ویدیو در یوتیوب در دسکتاپ را شرح می دهد. دستورالعمل های موبایل را دنبال کنید.

نحوه ارسال ویدیو در یوتیوب بر روی دسکتاپ: یک آموزش گام به گام

به عنوان بازاریاب، ما اغلب بیشتر روز را پشت صفحه نمایش خود می نشینیم. بنابراین، منطقی است که اطمینان حاصل کنید که چگونه می‌توانید ویدیوهای YouTube را از دسکتاپ خود پست کنید.

روی Select Files کلیک کنید تا پنجره کاوشگر فایل باز شود. همچنین می‌توانید محتوا را در کادر پاپ‌آپ بکشید و رها کنید.

ویدیویی را که می خواهید منتشر کنید پیدا کنید و آن را برای شروع آپلود انتخاب کنید.

در حین بارگذاری، اطلاعات توصیفی درباره ویدیو، مانند نام، توضیحات و غیره وارد کنید. همچنین می‌خواهید یک تصویر کوچک آپلود کنید، فهرست پخشی را که می‌خواهید ویدیو در آن نمایش داده شود انتخاب کنید و تشخیص دهید که آیا ویدیو برای کودکان مناسب است یا خیر.

پس از آپلود، روی Next کلیک کنید.

هر عنصر ویدیویی را که می‌خواهید اضافه کنید، مانند زیرنویس، صفحه پایانی و محتوای مرتبط اضافه کنید.

روی Next کلیک کنید.

YouTube به طور خودکار محتوای آپلود شده را برای مشکلات حق نسخه برداری بررسی می کند. اگر هیچ موردی وجود نداشته باشد، یادداشتی را در گوشه پایین پنجره بازشو می بینید که می گوید «بررسی ها کامل شد. هیچ مشکلی پیدا نشد.” سپس می توانید روی Next کلیک کنید.

در نهایت روی Public و سپس Publish کلیک کنید تا مراحل تکمیل شود. اگر می‌خواهید زمان‌بندی کنید تا بعداً منتشر شود، روی زمان‌بندی کلیک کنید و قبل از کلیک بر روی انتشار، تاریخ و زمان مناسب را انتخاب کنید.

نحوه ارسال ویدیو در یوتیوب در آیفون: آموزش گام به گام

بیایید با آن روبرو شویم، زندگی ما این روزها پر هیجان است. و مدیران رسانه های اجتماعی، به ویژه، باید به سرعت حرکت کنند تا با سرعت شبکه های اجتماعی همگام شوند. پست کردن محتوای YouTube از دستگاه تلفن همراه خود به این معنی است که می‌توانید ویدیوهای خود را به راحتی و هر چند وقت یکبار که در حال حرکت هستید اضافه کنید. مراحل زیر نحوه آپلود ویدیو در یوتیوب را از آیفون توضیح می دهد. مراحل برای سایر دستگاه های تلفن همراه مشابه خواهد بود، اگرچه ممکن است صفحه نمایش برنامه کمی متفاوت به نظر برسد.

نحوه ارسال ویدیو در یوتیوب : آپلود ویدیوهای YouTube خود را با Sprout Social ساده کنید

اگر بتوانید روند انتشار YouTube خود را آسان تر کنید چه؟ Sprout به شما امکان می دهد محتوای خود را منتشر کنید و عملکرد آن را تجزیه و تحلیل کنید، به علاوه به نظرات پاسخ دهید و تعامل را پیگیری کنید، همه در یک ابزار. در زیر، نحوه آپلود ویدیوها در YouTube را با استفاده از Sprout به شما نشان خواهیم داد.

اگر مشتری نیستید، این را به صورت رایگان در Sprout با یک دوره آزمایشی 30 روزه امتحان کنید و ببینید که چگونه می توانید مدیریت رسانه های اجتماعی خود را ساده کنید.

نحوه ارسال ویدیو در یوتیوب : 9 نکته انتشار برای رشد کانال YouTube شما

اکنون که اصول اولیه ارتقای محتوا در کانال برند خود را می دانید، آماده هستید تا کارها را ارتقا دهید و دسترسی خود را افزایش دهید. نکات زیر به شما چند روش خلاقانه برای رشد ارگانیک کانال یوتیوب خود می دهد.

محتوای با کیفیت تولید کنید

شاید این یکی بی فکر باشد. اما مانند هر محتوای دیگری که برند شما تولید می کند، مهمترین چیز در مورد ویدیوها این است که کیفیت بالایی دارند و نشان دهنده برند شما هستند. این بدان معنا نیست که شما باید بودجه تولید زیادی داشته باشید و اسپیلبرگ را به عنوان کارگردان خود استخدام کنید. شما باید در مورد آنچه که پست می کنید و نحوه دریافت آن توسط مخاطبان خود عمدی و استراتژیک باشید. بعید است که پست کردن به خاطر پست کردن منجر به درگیری زیاد مخاطبان شما شود.

مخاطبان خود را درک کنید

یکی از راه های توسعه محتوایی که با مخاطبان شما طنین انداز شود این است که واقعاً به آنچه می گویند گوش دهید. برندهایی که گوش دادن اجتماعی را انجام می‌دهند، از تحقیقات بازار استفاده می‌کنند و برای حفظ نیازهای مخاطبان خود شخصیت‌هایی خلق می‌کنند، احتمالاً محتوای ویدیویی تولید می‌کنند که دنبال‌کنندگان را جذب می‌کند. Sprout چندین ویژگی شنیداری اجتماعی دارد که می‌تواند به شما در تجزیه و تحلیل جمعیت‌شناختی و ترجیحات مخاطبان خود در کانال‌های اجتماعی خود، از جمله YouTube، کمک کند.

تصاویر بندانگشتی و جذاب ایجاد کنید

در یک سطح دانه بندی بیشتر، از تصاویر کوچک مارک چشم نواز برای جلب توجه استفاده کنید. می‌تواند وسوسه‌انگیز باشد که به گزینه‌ای که به صورت خودکار تولید می‌شود، بازگردید، اما فرصتی را برای هدایت ترافیک به کانال خود از دست خواهید داد. خلاق باشید، اما برند خود را حفظ کنید. حتی می‌توانید از تصاویر کوچک ویدیویی استفاده کنید که به مخاطبان اجازه می‌دهد پیش‌نمایش ویدیوی شما را دریافت کنند.

از زیرنویس استفاده کنید

افزودن زیرنویس یا زیرنویس به ویدیوی شما باعث می‌شود که آن‌ها فراگیرتر شوند و دسترسی بالقوه شما را افزایش دهند. در آمریکا، 35 میلیون نفر مبتلا به کم شنوایی هستند، اما باید به خاطر داشت که همه بینندگان شما انگلیسی زبان مادری نیستند. فراتر از آن، مردم اغلب در مکان‌هایی که نمی‌توانند صدای خود را روشن کنند (به‌خوبی) ویدیوها را با تلفن خود تماشا می‌کنند. در واقع، 69 درصد از مردم ویدیوهای موبایل را بدون صدا تماشا می کنند. بنابراین صرف چند دقیقه اضافی برای اضافه کردن زیرنویس به ویدیوهای خود می تواند واقعاً نتیجه دهد.

با ویژگی های مختلف بازی کنید

گوناگونی نمک زندگی است. حداقل، ضرب المثل قدیمی اینگونه است. و این در هیچ کجا به اندازه کانال های رسانه های اجتماعی شما صادق نیست. یکنواختی کلیدی است، اما بین ثبات و یکنواختی تفاوت وجود دارد. یکی از راه‌هایی که می‌توانید از الگوهای فرسوده خود خارج شوید – بدون اینکه نام تجاری خود را از دست بدهید – این است که با ویژگی‌های مختلف بازی کنید. YouTube راه‌های مختلفی را برای انتشار محتوا و تعامل با مخاطبان، از YouTube Shorts گرفته تا پخش زنده، ارائه می‌کند. بهترین راه برای تعیین اینکه چه چیزی در بین مخاطبان شما طنین انداز می شود این است که تا زمانی که ترکیب مناسب را بیابید، آزمایش کنید.

سئو را فراموش نکنید

وقتی به بهینه سازی موتور جستجو (SEO) فکر می کنیم، اغلب به وبلاگ نویسی فکر می کنیم. اما سئو عامل اصلی موفقیت YouTube شما نیز هست. چند بار تا به حال یک موضوع را در گوگل جستجو کرده اید و چندین ویدیوی یوتیوب به عنوان نتیجه برای شما نمایش داده شده است – اغلب در بالای لیست قرار گرفته اید؟ بسیاری از موتورهای جستجو در حال حاضر نتایج ویدیویی را نمایش می دهند و ویدیوهای یوتیوب 70 درصد از 100 نتیجه جستجوی برتر گوگل را تشکیل می دهند. برای بهینه‌سازی ویدیوی خود برای جستجو در پلتفرم، مطمئن شوید که استراتژی کلمه کلیدی واضحی دارید و به طور مداوم از ابرداده (عناوین، توضیحات، برچسب‌ها و غیره) استفاده می‌کنید تا ویدیوهای خود را به راحتی قابل جستجو کنید.

با اینفلوئنسرها شریک شوید

در اقتصاد سازندگان، برندهایی که با اینفلوئنسرها شریک می شوند، از مزایای دستیابی به مخاطبان جدید و در عین حال دریافت محتوای تولید شده توسط کاربر با مشخصات بالا بهره مند می شوند. الگوریتم YouTube توصیه‌ها را بر اساس ترجیحات و رفتار تاریخی کاربران شخصی‌سازی می‌کند، بنابراین دسترسی به افراد جدید با استفاده از افراد دیگر بسیار آسان‌تر از تکیه بر مخاطبان برندتان است. امروزه بیش از 50 میلیون نفر به‌عنوان خالق شناخته می‌شوند، بنابراین تعداد زیادی نامزد برای برندها وجود دارد که می‌توانند در جست‌وجوی آن‌ها برای مشارکت کامل انتخاب کنند.

محتوای خود را در شبکه های اجتماعی تبلیغ کنید

برای برندهای رشد گرا کافی نیست که محتوای ویدیویی را در YouTube پست کنند و در آنجا متوقف شوند. ترفیع متقابل کلیدی است. هر زمان که ویدیوی جدیدی منتشر می‌کنید، مطمئن شوید که به دنبال‌کنندگان خود در سایر پلتفرم‌ها (توئیتر، لینکدین، اینستاگرام، فیس‌بوک و حتی تیک تاک) اطلاع دهید تا بتوانند به یوتیوب بروند و نگاهی بیندازند.

به روندها توجه زیادی داشته باشید

پس از اینکه جای پای خود را در این پلتفرم ایجاد کردید، مطمئن شوید که در مورد آنچه در حال پیشرفت است مطلع هستید تا بتوانید به رشد کانال خود ادامه دهید. این مقاله، همه چیز در مورد بزرگترین روندهای یوتیوب است، می تواند به شما کمک کند روندهای نوظهوری را که برای برند و استراتژی شما منطقی هستند شناسایی کنید.

برای تقویت استراتژی بازاریابی خود در YouTube پست کنید

اگر یوتیوب برای مدتی در رسانه های اجتماعی شما بوده است، امیدواریم این قطعه به شما انگیزه دهد که وارد آن شوید. در حالی که پست کردن در یوتیوب در ابتدا می تواند دلهره آور باشد، به خاطر داشته باشید که همه اینها یک آزمایش و پیگیری جدی است تا متوجه شوید. چه چیزی برای نام تجاری شما کار می کند و چه چیزی نمی تواند.

اکنون که می دانید چگونه ویدیوها را در YouTube آپلود کنید، آماده هستید تا استراتژی ویدیوی اجتماعی خود را به سطح بعدی ارتقا دهید. برای ایده های بیشتر برای تبلیغ کانال خود، این مقاله را بررسی کنید.

نحوه ارسال ویدیو در یوتیوب

ترجمه شده توسط سایت دریای شرق از سایت www.wpbeginner.com
کپی بدون ذکر نام و لینک سایت دریای شرق ممنوع است !

خروج از نسخه موبایل