• Peykanielaheh@gmail.com
  • ۰
    سبد خرید
      هیچ محصولی در سبد خرید وجود ندارد.
    ۰
    سبد خرید
      هیچ محصولی در سبد خرید وجود ندارد.

    آموزش طراحی لوگو + نکات حرفه ای ساخت لوگو

    آموزش طراحی لوگو

    لوگوی شرکت یکی از مهم ترین اجزای طراحی شرکت است – این تصویر عمومی یک شرکت یا سازمان است. برای طراحی همه نشریات (از جمله تبلیغات، بروشورها، پیشنهادات وب، بسته بندی محصولات و غیره) و ابزارهای ارتباطی (امضای ایمیل، سربرگ ها و غیره) جهت می دهد. زیرا همه آنها حاوی لوگو هستند، به این معنی که به خوبی متکی هستند. طراحی لوگو یک لوگو با طراحی خوب برای شرکتی که به دنبال ایجاد یک برند است ضروری است، زیرا به راحتی قابل تشخیص است و ثابت شده است که رضایت و وفاداری مشتری را بهبود می بخشد.

    اما اگر می خواهید لوگوی خود را پیش نویس و طراحی کنید، به چیزی بیش از یک قلم و کاغذ نیاز دارید. یک طرح خشن می تواند به عنوان یک طراحی نمونه خوب باشد، اما وقتی نوبت به ساخت لوگوی شما می رسد، به نرم افزار ویرایش عکس مناسب برای تبدیل ایده لوگوی خود به شکل دیجیتال نیاز دارید. این تنها راهی است که می‌توانید برای طیف وسیعی از برنامه‌ها، مانند صفحات وب، ویدیوها، فایل‌های PDF و غیره به طرح‌هایی با اندازه‌های متفاوت دست پیدا کنید. در اینجا، ما شما را با مراحل توسعه لوگوی خود آشنا می کنیم.

    آموزش طراحی لوگو : اصول و مثال ها

    فرقی نمی کند که برای شرکت خود، یک محصول، یک رویداد، یک صفحه وب یا چیز دیگری لوگو ایجاد می کنید: باید بدانید که alogo درک یک برند را از جنبه های مختلف تعیین می کند. بسیاری از افرادی که تجربیات خوبی با یک نام تجاری داشته اند، این نکات مثبت را با لوگوی برند مربوطه مرتبط می کنند، وفاداری به برند را تقویت کرده و بازاریابی سایر محصولات را ساده می کند.

    اصطلاح “برند” محدود به یک محدوده محصول یا یک نوع خدمات نیست: در عوض، می تواند نماینده کل یک شرکت یا سازمان باشد. در واقع حتی افراد می توانند از طریق برندسازی شخصی خود را به یک برند تبدیل کنند. لوگوی شما صرفاً به عنوان یک یادآور عمل می کند، دستورالعملی برای گروه هدف شما که شما را به خاطر بسپارند و محصولات و خدمات شما را تشخیص دهند. به همین دلیل، باید از قبل در مورد ویژگی های علامت تجاری خود و اینکه چگونه باید باشد فکر کنید. برای مشاغل جدید یا خطوط تولید جدید، لوگو باید تا تاریخ انتشار یا راه اندازی ایجاد و آماده استفاده باشد.

    نکته نهایی در مورد طراحی لوگو بسیار ساده است:

    یک لوگو باید آنچه را که یک برند نشان می دهد به خوبی و واضح ترین شکل ممکن بیان کند. مهم نیست که لوگوی یک شرکت بزرگ، یک کسب و کار خانگی کوچک یا طیف جدیدی از محصولات باشد . ویژگی هایی وجود دارد که باید از طریق لوگوی جدید نشان داده و برجسته شوند. لوگوها می توانند حاوی ترکیبی از حروف/شخصیت ها و عناصر بصری باشند. آنها معمولاً از یک یا چند کاراکتر الفبایی و/یا عناصر تصویری مختلف تشکیل شده‌اند که انتخاب و استفاده از رنگ عوامل تعیین‌کننده برای تشخیص است. بنابراین بیایید با نمونه‌هایی از لوگوهای برند که در این کار تسلط دارند، نگاهی دقیق‌تر به حوزه‌های فردی درگیر در طراحی لوگوی موفق بیندازیم.

    آموزش طراحی لوگو

    آموزش طراحی لوگو : عناصر بصری (نمادها، اشکال و الگوها)

    نمادها و اشیاء تلطیف شده یک ویژگی مشترک در لوگوها هستند. پنجره مایکروسافت ویندوز، خرس پاندا از WWF و کره زمین در لوگوی صلح سبز همگی نمونه های معروف این تکنیک هستند. برخی از لوگوها حتی تا آنجا پیش می روند که به طور کامل از حروف شرکت یا نام تجاری خودداری می کنند. یک نماد نمادین سیب در اینجا به ذهن متبادر می شود.

    اما هر برندی به اندازه کافی خوش شانس نیست که یک عنصر تصویری داشته باشد که فوراً شما را به نام آنها فکر کند، همانطور که اپل به آن دست یافته است. تیک “swoosh” از طراح لباس ورزشی نایک، که مخفف پویا و سریع است، لزوما نماد مرتبط با لباس ها و محصولات ورزشی نیست، چه رسد به نام تجاری “Nike”. اما از آنجایی که این برند از همان ابتدا لوگو را تثبیت کرده و به آن چسبیده است، این لوگو در طول زمان با برند رشد کرده و محبوبیت و شهرت بین المللی به دست آورده است.

    ستاره مرسدس نیز نمونه دیگری است. برای دهه‌ها، ارتباط نزدیکی با خودروساز معروف آلمانی داشته است. اگرچه این انجمن از لوگوی آن نشات نمی‌گیرد – یک ستاره بلافاصله شما را به فکر یک خودرو نمی‌اندازد و نه نام “مرسدس”. اما در مدت زمان طولانی، لوگوی معروف ستاره مترادف با برند مرسدس بنز شده است. این مثال‌ها ثابت می‌کنند که یک نماد لوگوی ساده به‌طور خودکار با موفقیت در کسب‌وکار معروف‌تر و قابل احترام‌تر می‌شود. اما یک طراحی عالی که به یک برند قوی کمک می‌کند، روند را تسریع کرده و به بهبود شانس شناسایی شما کمک می‌کند.

    نگاه کردن به نمونه‌های دیگر می‌تواند به شما کمک کند که در طراحی لوگو آزادی عمل دارید:

    هر شرکت هواپیمایی از یک هواپیمای سبک در لوگوی خود استفاده نمی‌کند، و هر بانکی نیز از ارجاع به امور مالی در لوگوی خود استفاده نمی‌کند – شرکت هواپیمایی ایرلندی Ryanair از چنگ استفاده می‌کند. ، در حالی که بانک بارکلیز از عقاب استفاده می کند. گاهی اوقات، استفاده از یک لوگوی انتزاعی تر می تواند یک برند شرکت را کاملاً نشان دهد. (نمونه هایی از آن می تواند نایک و مرسدس بنز فوق الذکر و همچنین آدیداس باشد که از الگوی شکل هندسی غیر معمول استفاده می کند). مهمترین چیز در اینجا، صرف نظر از نماد، شکل یا الگوی مورد استفاده شما، این است که با تصویر برند شما مطابقت داشته باشد و به طراحی شرکت شما در آینده آسیبی وارد نکند.

    آموزش طراحی لوگو : تایپوگرافی (فونت و اندازه و همچنین موقعیت نویسی)

    البته، فقط عناصر تصویر نیستند که می توانند یک لوگو را بسازند: تایپوگرافی نیز می تواند برای ایجاد تصاویر برند متمایز استفاده شود. مهم ترین مواردی که در اینجا باید در نظر گرفته شود، انتخاب فونت (نسخه دیجیتالی سبک دست خط) و نحوه استفاده و نمایش آن (اندازه قلم، کاراکتر و فاصله خطوط و همچنین چینش کاراکترها) است. کاراکترها را می‌توان با عناصر بافت‌دار مانند قاب‌ها یا سایه‌ها ترکیب کرد تا قسمت‌های خاصی را برجسته کنند. استفاده از شکل می تواند راه خوبی برای شخصی سازی بیشتر طراحی لوگوی مبتنی بر متن باشد.

    نمونه‌های خوب آن لوگوی سامسونگ در سال 1993 است که در آن نام برند با یک بیضی محصور شده بود و علامت تجاری فولکس واگن که حروف معروف “VW” را در داخل یک دایره نشان می‌دهد. اغلب، ترکیب تایپوگرافی و تصاویر باعث می شود که نام برند بهتر برجسته شود، نه اینکه نشان دهد محصول یا خدمات واقعاً چیست. این مورد به ویژه در صنایعی مانند تولید مواد غذایی، جایی که محدوده محصول ممکن است برای تمرکز بر روی یک محصول بسیار متنوع باشد، به طوری که شرکت تصمیم می گیرد بر روی نام آنها تمرکز کند، با تصاویری که مستقیماً به خط تولید آنها مرتبط نیست (مثلاً Dr. اوتکر).

    در برخی موارد، فقط فونت به تنهایی – بدون عنصر تصویر – می تواند برای ایجاد هویت برند و انتقال شما به مکان دیگری کافی باشد.

    تا سال 1985، لوگوی والت دیزنی (تصاویر) به سادگی حروفی هوشمندانه با فونت بسیار بازیگوش و جادویی داشت که بلافاصله فیلم های انیمیشن و استودیوهای معروف را به ذهن متبادر می کرد. نمونه های مشابه شامل نیروگاه های جهانی گوگل و کوکا کولا است. و یکی از معروف ترین و شناخته شده ترین لوگوهای جهان فقط از یک حرف تشکیل شده است: M زرد، متعلق به مک دونالد، که معمولا به عنوان قوس های طلایی شناخته می شود. در این موارد، انتخاب عالی فونت، با نمایشگرهای ساده اما موثر، می‌تواند تاثیر قدرتمندی داشته باشد. و انتخاب رنگ آنها نیز بسیار مهم است.

    آموزش طراحی لوگو : انتخاب رنگ

    رنگ ها تداعی ایجاد می کنند. برخی از شرکت ها در استفاده از رنگ تسلط دارند و باعث می شوند گروه های هدف خود ترکیب رنگ خاصی را با برند یا محصولات خود مرتبط کنند. لوگوی استارباکس به رنگ سبز کلاسیک، با تصاویر و حروف سفید، و پس‌زمینه مشکی در مرکز است. ترکیب سنتی سبز و سفید با جزئیات سیاه قبلاً بارها مورد استفاده قرار گرفته است. با تغییرات مشابهی که توسط برخی برندهای بزرگ و معتبر استفاده شده است، مانند حق امتیاز بسکتبال Boston Celtics، شرکت پخش موسیقی Spotify، و اخیرا ، واتس اپ، سرویس پیام رسان فوری متعلق به فیس بوک.

    اما علیرغم اینکه همه این شرکت ها رنگ های بسیار مشابهی را انتخاب می کنند، همه آنها موفق می شوند در محیط خود متمایز شوند. اگر در خیابانی بالا قدم می زنید و رنگ سبز و سفید را می بینید، به احتمال زیاد به استارباکس فکر خواهید کرد. همانطور که وقتی به تلفن نگاه می کنید و فلش سبز رنگ ظاهر می شود، احتمالا برای مرتبط کردن آن با WhatsApp. این پدیده معمولاً با اطمینان از اینکه کل طراحی شرکتی برند بر اساس طرح رنگی لوگوی مربوطه است، به بهترین شکل به دست می آید. تیم های ورزشی معمولاً توجه ویژه ای به این موضوع دارند.

    بیشتر برندها سراغ رنگ های کلاسیک می روند.

    لوگوی فیس بوک تحت سلطه آبی و سفید است، یوتیوب از سفید و قرمز استفاده می کند. یک نگاه به حضور این برندهای بزرگ در وب به شما نشان می دهد که آنها در تمام اقدامات بازاریابی خود به شدت به این رنگ های لوگو پایبند هستند. اغلب، انتخاب رنگ برای برخی از لوگوها در نگاه اول نسبتاً دلخواه به نظر می رسد. هر شرکتی انتخاب رنگ واضحی مانند قرمز برای خدمات آتش نشانی یا سبز برای صلح سبز ندارد. و در بسیاری از موارد، ایجاد ارتباط نزدیک بین رنگ و نوع محصول یا خدمات ارائه شده غیرممکن و/یا غیر ضروری است. مهمترین چیزی که در اینجا باید به خاطر داشته باشید این است که انتخاب رنگ باید با تصویر برند مطابقت داشته باشد.

    آموزش طراحی لوگو : انتخاب رنگ های سنتی

    برخی از صنایع و زمینه ها ارتباط تاریخی دیرینه ای با رنگ های خاص دارند. علاوه بر آتش نشانی فوق الذکر (قرمز)، نیروهای پلیس نیز معمولاً با رنگ آبی همراه هستند. شرکت های دارویی و دارویی اغلب عناصر سفید را در طرح های لوگوی خود نشان می دهند. و تاکسی ها به طور سنتی به رنگ زرد متصل می شوند (به خصوص در نیویورک!).

    در نتیجه، برای یک شرکت تاکسیرانی غیرعادی است که یک لوگو سبز یا طرح شرکتی راه اندازی کند. این به خودی خود مشکلی نیست، اما بسیار خلاف قرارداد است و احتمال شناسایی شرکت را کمتر می کند. سپس، در برخی موارد این ممکن است انتخاب خوبی باشد:

    اگر یک شرکت تاکسیرانی خصوصی را با امید جلب توجه و ارائه رویکردی تازه به صنعت تاکسی راه اندازی می کردید، استفاده از یک رنگ غیر معمول می تواند مثبت باشد. فرض کنید شرکت تاکسیرانی شما روی محیط زیست متمرکز است و از ماشین های الکتریکی برای بردن مهمانان استفاده می کند. انتخاب رنگ سبز برای طراحی شرکت شما بسیار عالی خواهد بود، زیرا خود را از معمول متمایز می کند و همچنین شرکت شما را به رنگ متداول گره می زند. مرتبط با آگاهی زیست محیطی اما یک هشدار: اگر تصمیم دارید با یک طرح رنگ کلاسیک در صنعت خود مخالفت کنید، باید دلیل موجهی برای این کار داشته باشید.

    آموزش طراحی لوگو : انتخاب رنگ های پایدار

    هنگامی که در مورد طرح رنگی برای لوگوی خود تصمیم گرفتید، باید برای درازمدت از آن استفاده کنید. تغییر رنگ برند فقط باید در شرایط استثنایی اتفاق بیفتد:

    اولاً به این دلیل که گروه هدف شما معمولاً برند شما را با یک رنگ خاص مرتبط می‌کند . ثانیاً به این دلیل که “ریبرندینگ” گران است و تلاش زیادی می‌کند. احتمالاً لوگوی شما تقریباً در تمام وسایل ارتباطی و انتشاراتی که دارید، چه به صورت آنلاین و چه آفلاین وجود دارد، و به ویژه مهم است که محصولات با لوگوی جدید در سریع‌ترین زمان ممکن در طول برندسازی مجدد تولید شوند. تصور کنید که در حال تصمیم گیری در مورد یک طرح رنگ جدید برای برند خود هستید:

    بسته بندی محصول، لباس کارگران، حتی خودروهای شرکت و موارد دیگر ممکن است نیاز به طراحی مجدد داشته باشند و هزینه های قابل توجهی را افزایش دهند.

    نمونه معروف آن تغییر رنگ لوگوی معروف مک دونالد برای بازار اروپا است. از زمان ایجاد آن، این زنجیره فست فود دارای تعدادی آرم کمی متفاوت برای حفظ ارتباط با بازار و روندهای فعلی بوده است. اما یک ثابت اصلی باقی مانده است: «M» زرد سنتی روی پس‌زمینه قرمز. اما در اروپا، پایان سال 2009 شاهد تغییر قابل توجهی برای مک دونالد بود، زیرا آنها پس زمینه قرمز را با سبز عوض کردند. البته، مک‌دونالد یک بازیگر جهانی است و بنابراین می‌توانست این تغییر را بسیار بیشتر از کسب‌وکارهای کوچک و متوسط تحمل کند. اما وقتی تعداد فروشگاه‌های مک‌دونالد در اروپا را در نظر می‌گیرید، این یک فرآیند تغییر نام تجاری قابل توجه بود.

    آموزش طراحی لوگو : چگونه می توانم لوگوی متناسب با برند خود ایجاد کنم؟

    البته، قبل از اینکه لوگوی شما به اندازه نمونه های ذکر شده در بالا مشهور و قابل تشخیص شود، سفر طولانی در پیش است. اگر می‌خواهید یک لوگوی به یاد ماندنی ایجاد کنید، باید با تکنیک‌ها و شیوه‌های طراحی لوگو رهبران برند جهانی و مهم‌تر از همه رقبای خود آشنا شوید. دو دلیل برای این وجود دارد: اولاً برای الهام گرفتن و ارجاع، و دوم، اجتناب از طراحی لوگوی بسیار شبیه به لوگوی رقیب. اگرچه ممکن است کپی کردن یک طرح موفق و تطبیق آن برای استفاده برای اهداف خود آسان به نظر برسد، اما این فقط آداب بدی نیست، بلکه کاملاً غیرقانونی است. اما استفاده از لوگوهای دیگر برای الهام گرفتن مجاز است، تا زمانی که به جای کپی کردن لوگوی دیگران، لوگوی خود را ایجاد کنید.

    هنگام ایجاد یک لوگو، نباید فقط بر روی یک طراحی گرافیکی جذاب و جذاب تمرکز کنید – علاوه بر زیبایی شناسی، جنبه های دیگری نیز در طراحی لوگو وجود دارد. به عنوان مثال، یک لوگو را نمی توان بیش از حد بارگذاری کرد. اشکالی ندارد که جزئیات خاصی داشته باشید که بسیار کوچک و دیدن آنها دشوار است، اما باید محدود شوند. به طور کلی، با این حال، شما باید از این قانون پیروی کنید که در طراحی لوگو کمتر است. لوگوی شما باید به گونه ای ساخته شود که فوراً قابل تشخیص باشد، حتی در یک قالب کوچک. جزئیات و اجزای بیش از حد می تواند بر تشخیص آن تأثیر منفی بگذارد.

    آرم ایده آل…

    • درک آسان (ارتباط آشکاری بین لوگو و برند، محصول یا شرکت وجود دارد)
    • غیر قابل اشتباه (لوگو را می توان فقط به برند شما و برند شما نسبت داد)
    • به یاد ماندنی (یک طراحی ساده و مینیمالیستی بهتر از یک طرح پیچیده و با جزئیات است)
    • بازتولید آسان (یک لوگوی دیجیتال با وضوح بالا را می توان به روش های مختلف استفاده کرد و به راحتی بزرگ یا کوچک کرد)

    در راهنمای طراحی و استفاده از رنگ در طراحی وب سایت می توانید اطلاعات بیشتری در مورد ویژگی های لوگو، انتخاب رنگ ها و اهمیت طراحی شرکتی پیدا کنید.

    آموزش طراحی لوگو

    آموزش طراحی لوگو : از کدام فرمت داده و نرم افزار استفاده کنم؟

    اگر بودجه لازم را ندارید، لازم نیست برای طراحی لوگوی خود یک متخصص استخدام کنید: به شرط داشتن نرم افزار مناسب و درک درستی از ویرایش تصویر، می توانید در طراحی لوگوی خود دست به کار شوید. اولین سوالی که باید از خود بپرسید به فرمت های فایل مربوط می شود: آیا می خواهید لوگوی خود را به صورت گرافیک برداری بسازید یا به صورت گرافیک پیکسلی یا شطرنجی. اکثر ویرایشگرهای آماتور تصویر با برنامه های مبتنی بر گرافیک شطرنجی مانند فتوشاپ تجربه دارند. اگر اینطور است، استفاده از یک برنامه گرافیکی شطرنجی برای طراحی لوگو منطقی است. اما نقطه ضعف این تصاویر شطرنجی این است که مقیاس آنها چندان صاف نیست، که می تواند به معنای ویرایش اضافی پس از تغییر اندازه تصویر باشد. این مشکل بر گرافیک برداری تأثیر نمی گذارد.

    تفاوت بین این دو:

    یک گرافیک شطرنجی یک تصویر را از پیکسل های جداگانه جمع می کند. اگر اندازه تصویر بزرگ شود، پیکسل های جداگانه نیز اغلب بزرگ می شوند و کیفیت تصویر کاهش می یابد. برای نمایش لوگو بر روی یک پوستر بزرگ با کیفیت بالا، به یک گرافیک شطرنجی با وضوح بسیار بالا نیاز دارید.

    گرافیک برداری تصاویر را در پیکسل ذخیره نمی کند، بلکه به عنوان یک فرمول ریاضی که دوره های خطی گرافیک را توصیف می کند. این بدان معنی است که بزرگ کردن یک گرافیک برداری بر وضوح آن تأثیر نمی گذارد. گرافیک های برداری برای تصاویر پیچیده کمتر مناسب هستند، اما برای لوگوها مناسب هستند زیرا به هر حال لوگوی شما باید نسبتا ساده نگه داشته شود. به همین دلیل معمولاً لوگوها به صورت گرافیک برداری ساخته می شوند. اما اگر مطمئن هستید که فقط به لوگوی خود در اندازه های کوچک نیاز دارید، گرافیک شطرنجی نیز مناسب است.

    برخی از برنامه های کلاسیک مورد استفاده در توسعه لوگو شامل Illustrator (برای سیستم عامل های ویندوز و مک) و CorelDraw (فقط ویندوز) هستند که هر دو به شما امکان می دهند تصاویر را به صورت گرافیک برداری ایجاد کنید. برای گرافیک شطرنجی، Photoshop از Adobe بهترین گزینه و استاندارد صنعتی است. این برنامه های ویرایش تصویر بسیار پیچیده هستند و طراحی لوگوی شرکت بر روی چنین ابزار حرفه ای آسان نیست. برای مبتدیان، درک آنها می تواند بسیار دشوار باشد. این ابزارها نیز گران هستند – با قیمت‌هایی که اغلب برای بسته‌های نرم‌افزاری در محدوده سه یا چهار رقمی قرار دارند.

    اما برخی از برنامه های جایگزین رایگان مانند Adobe Illustrator وجود دارد که به شما امکان می دهد گرافیک های برداری (از جمله Inkscape) ایجاد کنید.

    و هنگامی که صحبت از برنامه گرافیکی پیچیده شطرنجی Adobe Photoshop می شود، تعدادی جایگزین ساده و رایگان از جمله GIMP و Pixlr وجود دارد. اما اگرچه استفاده از این برنامه‌ها ساده‌تر و رایگان است، اما برای ایجاد یک لوگوی حرفه‌ای به درک مناسبی از تکنیک‌های ویرایش عکس نیاز دارید. اگر ویرایش تصویر برای شما جدید است و می خواهید اصول اولیه را بیاموزید، آموزش ها و فیلم های آموزشی زیادی به صورت آنلاین وجود دارد. با کمی زمان و تلاش می توانید نحوه طراحی لوگو را بیاموزید و خودتان به یک نتیجه حرفه ای برسید.

    برای کسانی که می‌خواهند یک لوگو طراحی کنند اما ترجیح می‌دهند نرم‌افزار ویرایش تصویر کلاسیک را دانلود و استفاده نکنند، تعدادی سرویس وب وجود دارد که ویرایشگرهای آنلاین لوگو را ارائه می‌دهند. برنامه‌های وب مانند Logaster، Logo Maker آنلاین، و خدمات نشان‌واره رایگان نیازی به نصب ندارند (شما می‌توانید مستقیماً و به راحتی از آنها در مرورگر خود استفاده کنید) یا تجربه قبلی در ویرایش تصویر دیجیتال. اکثر این برنامه های کاربردی وب به شما امکان می دهند لوگوی طراحی شده خود را به صورت رایگان دانلود کنید، اما تنها با وضوح پایین تر. یک نسخه با وضوح بالا از لوگو – که برای استفاده حرفه ای ضروری است – معمولاً هزینه دارد. اما این ابزارها هنوز برای طراحان بی تجربه ای که می خواهند لوگوی مطابق با بالاترین استانداردها ایجاد کنند عالی هستند.

    آموزش طراحی لوگو : هر کسی می تواند یک لوگو ایجاد کند – حتی مبتدیان!

    هر برندی به یک لوگو نیاز دارد. این نماد نه تنها شانس شناخته شدن و به خاطر سپردن نام تجاری شما را افزایش می دهد، بلکه می تواند نحوه نمایش برند شما را کاملاً متحول کند. اگر بازار هدف از کیفیت برند متقاعد شود، لوگو فوراً ارتباط مثبتی برقرار خواهد کرد. طرح و رنگ یک لوگو معمولاً به عنوان معیار برای کل طراحی شرکتی یک شرکت نیز استفاده می شود. اما اگر می خواهید فرآیند طراحی لوگو را در دستان خود بگیرید، به تجربه ای با نرم افزار ویرایش تصویر نیاز دارید.

    کاربرانی که اعتماد به نفس و راحتی در استفاده از برنامه هایی مانند فتوشاپ و ایلاستریتور دارند، نباید خودشان با ایجاد یک لوگوی حرفه ای مشکلی نداشته باشند. و اگر تجربه و مهارت لازم را دارید اما نمی‌خواهید هزینه‌های گران مجوز برای این برنامه‌های استاندارد صنعتی Adobe را بپردازید، می‌توانید از نرم‌افزار ویرایش تصویر رایگان مانند Inkscape یا GIMP (هر دو عملکرد در ویندوز، مک و لینوکس) برای طراحی لوگوی با کیفیت بالا.

    برای مبتدیان، تعدادی ابزار ویرایشگر لوگوی رایگان وجود دارد که برای دستیابی به آنها چندان پیچیده نیست.

    این ابزارها برای شروع عالی هستند، اما معمولاً برای دانلود نسخه با وضوح بالا از عکس، باید هزینه ای پرداخت کنید. وقتی این کار را با کار و هزینه مالی تامین منابع و پرداخت یک طراح حرفه ای، یا تعهد زمانی و تلاش برای یادگیری نحوه استفاده از یک ویرایشگر تصویر گسترده مانند Illustrator مقایسه می کنید، این جایگزین مبتنی بر آنلاین برای یک کارآمد سریع و کارآمد منطقی است. ، و نتیجه مقرون به صرفه.

    خوب است بدانید: هنگامی که لوگوی خود را ایجاد کردید، می توانید به طور قانونی از آن در برابر سوء استفاده و تقلید توسط اشخاص ثالث محافظت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حقوق ثبت اختراع و علائم تجاری، و نحوه محافظت از سرمایه خلاقانه خود، راهنمای ما را برای حقوق طراحی بررسی کنید.

    آموزش طراحی لوگو

    ترجمه شده توسط سایت دریای شرق از سایت
    کپی بدون ذکر نام و لینک سایت دریای شرق ممنوع است !

    About The Author