نماد سایت دریای شرق

نحوه کسب درآمد در یوتیوب

نحوه کسب درآمد در یوتیوب

آیا می‌خواهید بفهمید چگونه می‌توانید در یوتیوب درآمد کسب کنید؟
زیرا فرصت بزرگی برای کسب درآمد از ویدیوها وجود دارد.

آمارهای اخیر یوتیوب ثابت می کند که پایگاه این پلتفرم چقدر اختصاصی است. بینندگان روزانه وارد سیستم می شوند و ساعت ها محتوا در هفته را تماشا می کنند.

ناگفته نماند درآمد خیره کننده 8.6 میلیارد دلاری یوتیوب از تبلیغات در سه ماهه چهارم سال 2021.

موضوع این است که ترجمه نماها به پول نقد تصادفی اتفاق نمی افتد. این به ویژه با توجه به رقابتی بودن این پلت فرم صادق است. شما نیاز به یک استراتژی دارید.

به همین دلیل است که ما این تفکیک را در مورد نحوه کسب درآمد در YouTube و آنچه در طول مسیر باید انتظار داشته باشیم، نوشتیم.

5 روش نحوه کسب درآمد در یوتیوب که واقعا کار می کند

کسب درآمد از محتوا در هر پلتفرمی به عنوان سازنده مشکل است. یوتیوب نیز از این قاعده مستثنی نیست.

سازندگان نباید ارزش سرگرمی یا اصالت را فدای دلار و سنت کنند.

خبر خوب؟ هیچ روش «درست» یا «تک» برای کسب درآمد از ویدیوهای شما وجود ندارد. شما بر اساس محتوا، مخاطبان و استراتژی تبلیغاتی خود گزینه های متعددی دارید.

بیایید به پنج فرصت برای کسب درآمد در YouTube و نحوه کار آنها بپردازیم.

نحوه کسب درآمد در یوتیوب : به برنامه شریک YouTube بپیوندید

اینجا جای تعجب نیست! برنامه شریک YouTube به سازندگان اجازه می دهد تا با تبلیغاتی که روی ویدیوهایشان اجرا می شود درآمد کسب کنند.

بیایید به یک عکس فوری از معیارهای شریک YouTube نگاه کنیم. با فرض اینکه با سیاست های کسب درآمد پلتفرم مطابقت دارید، باید:

این احتمال وجود دارد که سهم عادلانه خود را از تبلیغات YouTube دیده باشید. با توجه به اینکه YouTube شاهد افزایش ۲۵ درصدی درآمد تبلیغاتی در سال گذشته بود، شما تنها نیستید.

از ویدیو گرفته تا پیش نمایش، تبلیغات روشی نسبتاً ساده برای کسب درآمد در YouTube است.

از نظر میزان درآمدی که می توانید از تبلیغات کسب کنید، متغیرهای زیادی برای پاسخ مستقیم وجود دارد. این متغیرها عبارتند از:

به گفته خود یوتیوب، “هیچ تضمینی” برای پرداخت ها یا سهم درآمد وجود ندارد. بیشتر اطلاعاتی که در اطراف شناور هستند کاملاً حکایتی هستند.

در حالی که قبلاً “1 دلار در هر 1000 بازدید” معمول بود، زمان تغییر کرده است. همانطور که الگوریتم YouTube تکامل یافته است، برنامه شریک و خط مشی های تبلیغات نیز تکامل یافته است. به عنوان مثال، این پلتفرم محدودیت های صریحی برای تبلیغات در YouTube Kids دارد. بسیاری از دسته‌های تبلیغاتی اصلی و ویژگی‌های هدف‌گیری از ویدیوهای در نظر گرفته شده برای کودکان حذف می‌شوند.

شما اساساً بدون توجه به یک بازی اعداد نگاه می کنید. شما باید هزاران (یا میلیون ها) بازدید در هر ویدیو به دست آورید تا هر گونه درآمد معنی داری را ببینید.

در مورد اجرای تبلیغات در کانال خود مطمئن نیستید؟ کاملا قابل درک باز هم، کسب درآمد از ویدیوها نباید مانع رشد کانال شما شود.

پر کردن ویدیوهای خود با تبلیغات غیرقابل رد شدن باعث می شود که آنها در مرز قابل مشاهده نباشند. گفته می شود، چند تبلیغ اینجا و آنجا بازی کاملاً منصفانه است.

نحوه کسب درآمد در یوتیوب : از مشترکین دارای عضویت در کانال پشتیبانی دریافت کنید

عضویت در کانال YouTube به طور خاص برای حمایت از سازندگانی طراحی شده است که به دنبال کسب درآمد هستند.

به عضویت هایی مانند اشتراک Patreon یا Twitch فکر کنید. مشترکین در ازای هدیه‌های خاص کانال، ماهیانه هزینه می‌پردازند. این ممکن است شامل محتوای انحصاری، نشان‌های گپ و موارد دیگر باشد. این مزایا بر اساس سطح عضویت شما متفاوت است.

این ویژگی بیشتر مربوط به سازندگانی است که در درجه اول محتوا را به YouTube ارسال می‌کنند نه اینکه آن را به عنوان یک کانال ثانویه در نظر بگیرند. اگر به طور منظم پخش مستقیم پخش می کنید یا روزانه پست می گذارید، عضویت کاملا منطقی است. در حال حاضر، واجد شرایط بودن برای عضویت در کانال تقریباً با برنامه شریک یکسان است.

نحوه کسب درآمد در یوتیوب : لینک های تبلیغاتی را در توضیحات ویدیوی خود قرار دهید

پیوندهای تبلیغاتی یک راه کم درآمد برای کسب درآمد در YouTube بدون اجرای تبلیغات است.

توضیحات ویدیوی شما دارای ارزش واقعی هستند و YouTube به شما 5000 کاراکتر می دهد تا با آنها کار کنید. قیف کردن بینندگان YouTube خود به پیوندهای مرتبط کار بیهوده ای است. برای مثال، یک سازنده ممکن است به:

در زیر نمونه ای از نحوه تبلیغ سازندگان محصولات خود را در توضیح ویدیو آورده شده است. اگر هیچ چیز دیگری نباشد، پیوندها می توانند ترافیک YouTube را به ترافیک در سایت تبدیل کنند.

همچنین معمولاً خواهید دید که سازندگان پیوندهای وابسته را در توضیحات ویدیوی خود قرار می دهند. ایده در اینجا ساده است. شما در مورد محصولات در ویدیوهای خود بحث می کنید و سپس راهی مستقیم برای بازدیدکنندگان ارائه می دهید تا آنها را بررسی کنند.

این تاکتیک در بین کانال‌های بررسی و سازندگانی که محتوای «چگونگی» تولید می‌کنند بسیار محبوب است. به عنوان مثال، این ویدیو از MyLifeOutDoors نکاتی را برای خواب بهتر هنگام کمپینگ توضیح می دهد…

… و پیوندهای وابسته به محصولات ذکر شده در ویدیو را ارائه می دهد.

ببینید چگونه کار می کند؟ نکته کلیدی در اینجا این است که خود محصولات تنها موضوع ویدیو نیستند. برخی از سازندگان پیوندهای وابسته خود را در محتوای خود صدا می کنند و برخی دیگر این کار را نمی کنند. انتخاب باشماست!

توجه: پیوندهای وابسته کاملاً مجاز هستند و قوانین استاندارد YouTube را نقض نمی کنند. با این حال، این پلتفرم یک سیاست صریح برای پیوندهای خارجی دارد. قبل از انداختن پیوندها در ویدیوهای خود، حتماً دستورالعمل‌های YouTube را مرور کنید.

در ویدیوهای خود حامیان مالی را معرفی کنید

ویدیوهای حمایت شده YouTube در بین سازندگان بزرگ و جدید به طور یکسان محبوب هستند.

از طریق محتوای حمایت شده، شما به طور خاص یک نام تجاری را در ویدیوی خود تبلیغ می کنید. این فراخوان‌ها معمولاً در ابتدا و انتهای یک ویدیو انجام می‌شوند. از آنجایی که این اشکال تبلیغات به معنای واقعی کلمه بخشی از محتوای شما هستند، نمی توان آنها را نادیده گرفت.

در مثال بالا، Binging with Babish’s Andrew Rea حمایت مالی خود را از Cash App در ابتدا و انتهای ویدیوی خود رزرو می کند. او همچنین حمایت مالی را در توضیحات ویدیو برجسته می کند.

هنگامی که حمایت مالی کاملاً به سازنده، محتوا یا تعداد بازدیدکنندگان آنها بی ربط است، گاهی اوقات مخاطبان از ویدیوهای حمایت شده انتقاد می کنند. بهترین ویدیوهای حمایت‌شده نوعی پیوند خلاقانه را نشان می‌دهند که از سبک سازنده منحرف نمی‌شود. این ویدیوی حمایت‌شده از Beauty Within که برند مراقبت از پوست Whind را نشان می‌دهد نمونه خوبی است.

این نوع تبلیغات برای سازندگان و تبلیغ کنندگان به طور یکسان یک برد برد است.

ویدئوهای تبلیغاتی متمرکز بر محصول را منتشر کنید

ویدیوهای مارک دار با هدف خاصی برای تبلیغ یک محصول یا خدمات ایجاد می شوند. این ویدیوها می توانند به چند دسته تقسیم شوند که در آنها:

این نوع ویدیوها در بین برندهای زیبایی و مراقبت از پوست رایج است که سازندگان بسته‌های روابط عمومی را روی دوربین باز می‌کنند.

در زیر مثال دیگری از یک سازنده است که به جزئیات در مورد Liquid IV و نحوه عملکرد آن پرداخته است.

در توضیحات ویدیو، پیوند تبلیغاتی سازنده در جلو و مرکز قرار دارد.

این نوع ویدیوها چندان رایج نیستند زیرا وقتی صحبت از تبلیغ به میان می‌آید می‌توانند کمی مستقیم به نظر برسند. با این حال، آنها به صنایعی مانند زیبایی، سلامت و تناسب اندام مرتبط هستند، جایی که مخاطبان دوست دارند محصولات را از طریق YouTube شکار کنند.

کسب درآمد در یوتیوب: حقایق سریع و سوالات متداول

برای جمع بندی همه چیز، اجازه دهید به چند سوال متداول که از افرادی که سعی می کنند بفهمند چگونه در YouTube کسب درآمد می کنند، می پردازیم.

برای کسب درآمد در یوتیوب به چند بازدید نیاز دارید؟

هیچ میزان بازدید مشخصی برای کسب درآمد در YouTube وجود ندارد.

باز هم، متغیرهای زیادی دخیل هستند و ارقام دلار حکایتی است.

داده‌های اینفلوئنسر مارکتینگ هاب اشاره می‌کند که یوتیوب‌برها می‌توانند به ازای هر 1000 بازدید از آگهی، 18 دلار کسب کنند که به ازای هر 1000 بازدید ویدیو، 3 تا 5 دلار است.

خالق Shelby Church خلاصه ای عمیق از ویدیویی را به اشتراک گذاشت که 2.2 میلیون بازدید و 743 دلار از تبلیغات کسب کرد. این معادل حدود 33 سنت در هر 1000 بازدید است. او اشاره می کند که عواملی مانند ارائه، سن و جمعیت شناسی بینندگان بر میزان پرداخت تأثیر گذاشته است.

به طور خلاصه، بازدیدهای بیشتر از یوتیوب همیشه برابر با پول بیشتری در جیب شما نیست.

برای کسب درآمد در یوتیوب به چند مشترک نیاز دارید

تعداد دقیق مشترکینی که برای کسب درآمد در یوتیوب نیاز دارید وجود ندارد.

سازندگانی که از YouTube شغل ایجاد می کنند، کسانی هستند که به طور مداوم آپلود می کنند و جوامع را تقویت می کنند.

با توجه به نقطه بالا، تعداد مشترکان بیشتر به طور خودکار منجر به پرداخت های بزرگتر نمی شود.

عملکرد درونی پلتفرم تبلیغات YouTube به این معنی است که در اینجا پاسخ “درست” وجود ندارد. ما می‌توانیم از ابزارهای YouTube مانند SocialBlade استفاده کنیم تا به ما ارقام بی‌سابقه‌ای بدهیم، اما دامنه تخمینی درآمد بسیار زیاد است. به عنوان مثال، تخمین درآمد ماهانه برای یک سازنده با 90000 مشترک بین 200 تا 3400 دلار است.

توصیه ما؟ به مشترکین خود به عنوان نشانه های دلار نگاه نکنید. قبل از اینکه بیش از حد نگران کسب درآمد باشید، روی تقویت یک جامعه تمرکز کنید.

چگونه بدون ارسال ویدیو در یوتیوب کسب درآمد کنیم

در حالی که از نظر فنی کسب درآمد در یوتیوب بدون ارسال ویدیو امکان پذیر است، اما قطعاً راه ایده آلی برای نزدیک شدن به YouTube نیست.

در مورد آن فکر کنید. برندها در اینستاگرام تنها با ارسال پست در TikTok و بالعکس رشد نمی کنند. هر پلتفرمی انواع محتوا، سبک ها و انتظارات متفاوتی دارد. یوتیوب هم به همین صورت است.

مطمئناً، مراحلی وجود دارد که می‌توانید انجام دهید، مانند تغییر کاربری یا ارسال متقابل محتوا در YouTube. این شامل:

توجه: در مورد شورت، سازندگان باید از بودجه YouTube Shorts آگاه باشند. این یک بودجه 100 میلیون دلاری است که برای تشویق سازندگان به پست کردن شورت های اصلی اختصاص داده شده است. با این حال، کلمه کلیدی اینجا اصلی است! محتوای ارسال متقابل احتمالاً شما را به آنجا نمی رساند.

اگر می خواهید در یوتیوب کسب درآمد کنید، ابتدا باید حضور خود را افزایش دهید

کسب هر سطح درآمد از YouTube مستلزم تلاش و ثبات آگاهانه است.

با این حال، تولیدکنندگان بی‌شماری محتوا با محتوای خود این کار را انجام می‌دهند. چه از طریق تبلیغات و چه از طریق حمایت مالی، فرصت های زیادی برای کسب درآمد از ویدیوهای شما وجود دارد. امیدواریم این نکات به شما کمک کند راهی پیدا کنید که برای شما منطقی باشد!

و اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید، راهنمای عمیق بازاریابی YouTube را بررسی کنید تا کانال خود را به سطح بعدی ببرید.

ترجمه شده توسط سایت دریای شرق از سایت sproutsocial.com
کپی بدون ذکر نام و لینک سایت دریای شرق ممنوع است !

خروج از نسخه موبایل