نماد سایت دریای شرق

نحوه نمایش چند برگه در اکسل

نحوه نمایش چند برگه در اکسل

اکسل یک ابزار قدرتمند برای سازماندهی، تجزیه و تحلیل و ذخیره داده ها است. با این حال، گاهی اوقات ممکن است لازم باشد برگه‌های خاصی را در کتاب کار خود مخفی کنید تا داده‌های خود را خصوصی نگه دارید یا مسیریابی را آسان‌تر کنید.

در این مقاله قصد داریم مراحل لازم برای پنهان کردن چندین برگه در اکسل را بررسی کنیم.

نحوه نمایش چند برگه در اکسل

برای نمایش چند برگه در اکسل، ابتدا برگه‌هایی را که می‌خواهید پنهان شوند، با کلیک بر روی زبانه هر برگه در پایین کتاب کار انتخاب کنید. سپس روی هر یک از تب های انتخاب شده کلیک راست کرده و از منوی ظاهر شده گزینه Unhide را انتخاب کنید.

همچنین می‌توانید با رفتن به تب View در نوار و انتخاب Unhide از گروه Window، برگه‌ها را باز کنید. با این کار کادر محاوره‌ای Unhide باز می‌شود که در آن می‌توانید برگه‌هایی را که می‌خواهید نمایش دهید را انتخاب کنید.

به طور پیش فرض، همه کاربرگ های یک کتاب کار اکسل قابل مشاهده هستند. با این حال، می توانید با کلیک راست بر روی برگه آن و انتخاب Hide از منوی ظاهر شده، هر برگه ای را که می خواهید پنهان کنید.

شما همچنین می توانید ورق ها را با استفاده از روبان مخفی کنید. برای این کار به تب View رفته و روی دکمه Hide در گروه Show/Hide کلیک کنید. با این کار یک منوی کشویی با دو گزینه باز می شود: Hide Sheet و Hide Empty Cells. با انتخاب هر یک از این گزینه ها، تمام برگه های کتاب کار شما پنهان می شود.

پنهان کردن برگه‌ها یک راه عالی برای خصوصی نگه داشتن داده‌های شما یا آسان‌تر کردن پیمایش کتاب کارتان است. با این حال، گاهی اوقات ممکن است لازم باشد چندین برگه را به طور همزمان آشکار کنید. در این مقاله قصد داریم مراحل لازم برای پنهان کردن چندین برگه در اکسل را بررسی کنیم.

باز کردن چند برگه

برای نمایش چند برگه در اکسل، ابتدا برگه‌هایی را که می‌خواهید پنهان شوند، با کلیک بر روی زبانه هر برگه در پایین کتاب کار انتخاب کنید. سپس روی هر یک از تب های انتخاب شده کلیک راست کرده و از منوی ظاهر شده گزینه Unhide را انتخاب کنید.

همچنین می‌توانید با رفتن به تب View در نوار و انتخاب Unhide از گروه Window، برگه‌ها را باز کنید. با این کار کادر محاوره‌ای Unhide باز می‌شود که در آن می‌توانید برگه‌هایی را که می‌خواهید نمایش دهید را انتخاب کنید.

به طور پیش فرض، همه کاربرگ های یک کتاب کار اکسل قابل مشاهده هستند. با این حال، می توانید با کلیک راست بر روی برگه آن و انتخاب Hide از منوی ظاهر شده، هر برگه ای را که می خواهید پنهان کنید.

شما همچنین می توانید ورق ها را با استفاده از روبان مخفی کنید. برای این کار به تب View رفته و روی دکمه Hide در گروه Show/Hide کلیک کنید. با این کار یک منوی کشویی با دو گزینه باز می شود: Hide Sheet و Hide Empty Cells. با انتخاب هر یک از این گزینه ها، تمام برگه های کتاب کار شما پنهان می شود.

پنهان کردن برگه‌ها یک راه عالی برای خصوصی نگه داشتن داده‌های شما یا آسان‌تر کردن پیمایش کتاب کارتان است. با این حال، گاهی اوقات ممکن است لازم باشد چندین برگه را به طور همزمان آشکار کنید. در این مقاله قصد داریم مراحل لازم برای پنهان کردن چندین برگه در اکسل را بررسی کنیم.

برای نتیجه گیری، در اینجا مراحل برای باز کردن چند برگه در اکسل وجود دارد:

  1. برگه‌هایی را که می‌خواهید پنهان شوند، با کلیک کردن روی زبانه هر برگه در پایین کتاب کار انتخاب کنید.
  2. بر روی هر یک از تب های انتخاب شده کلیک راست کرده و از منوی ظاهر شده گزینه Unhide را انتخاب کنید.
  3. همچنین می‌توانید با رفتن به تب View در نوار و انتخاب Unhide از گروه Window، برگه‌ها را باز کنید. با این کار کادر محاوره‌ای Unhide باز می‌شود که در آن می‌توانید برگه‌هایی را که می‌خواهید نمایش دهید را انتخاب کنید.

با در دست داشتن این موارد، می توانید به راحتی برگه ها را در اکسل آشکار کنید!

نحوه نمایش چند برگه در اکسل

ترجمه شده توسط سایت دریای شرق از سایت www.addictivetips.com
کپی بدون ذکر نام و لینک سایت دریای شرق ممنوع است !

خروج از نسخه موبایل