نماد سایت دریای شرق

ایجاد چک لیست در word – آموزش با روش سریع

ایجاد چک لیست در word

اگر چیزی در مایکروسافت ورد وجود دارد که باعث می‌شود تعداد بی‌شماری از کارها را به طور موثر و یکپارچه انجام دهید، مطمئناً چک لیست است. با این حال، ماهیت چند وجهی Word اجرای برخی از توابع را نسبتاً دشوار می کند.

اگر به دنبال ایجاد یک چک لیست در Word هستید و نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید، من شما را تحت پوشش قرار داده ام. در اینجا، راهنمای ساده ای در مورد نحوه ایجاد چک لیست در Microsoft Word و نحوه تغییر نمادهای چک لیست برای تمایز بهتر پیدا خواهید کرد.

برای ایجاد چک لیست خود، راهنمای گام به گام زیر را دنبال کنید:

ایجاد یک چک لیست در Ms-Word

برای شروع، می توانید بسته به اولویت خود دو نوع چک لیست در Word ایجاد کنید. نوع اول به شما امکان می دهد موارد را در لیستی از کادرهای خالی چاپ و علامت گذاری کنید، در حالی که نوع دوم دارای لیستی از کادرها است که می توانید در حین انجام وظایف خود در خود برنامه بررسی کنید.

برای ایجاد چک لیست مراحل زیر را دنبال کنید:

چک لیست قابل پر کردن

چک لیست قابل چاپ

اگر چک لیستی می خواهید که بتوانید آن را چاپ کنید، راه های مختلفی برای انجام آن وجود دارد. اما ما در این مقاله از ساده ترین راه برای رسیدن به آن استفاده خواهیم کرد. مراحل زیر را دنبال کنید:

چگونه نمادها را برای چک لیست خود تغییر دهید

اگر به نماد متمایزتری برای چک لیست خود به غیر از X پیش فرض نیاز دارید، مراحل زیر را دنبال کنید:

یادداشت های پایانی

همانطور که در بالا نشان داده شد، ایجاد یک چک لیست در Microsoft Word بسیار آسان است. اکنون، می‌توانید کارآمدتر و یکپارچه‌تر در حال حرکت کار کنید. اگر زمانی نیاز به تغییر نماد برای چک لیست های بیشتر داشتید، آخرین فرآیند بالا را برای اصلاح هر کدام تکرار کنید.

ایجاد چک لیست در word

ترجمه شده توسط سایت دریای شرق از سایت www.addictivetips.com
کپی بدون ذکر نام و لینک سایت دریای شرق ممنوع است !

خروج از نسخه موبایل